Marouane
Ik wordt langzaam wakker en zie dat Khadija op mij ligt. Haar been ligt over mij heen dan. Wollah kapot schattig. Ze is zo mooi, zelfs als ze slaapt. Ik kan niet wachten tot ze mijn vrouw wordt. Salim maakt het zo lastig anders waren we binnen nu en 3 maanden al getrouwd. Maar ik doe ga alles doen Khadija de trouwdag van haar leven te geven.
Ik sta voorzichtig op en loop naar de badkamer. Ik was mezelf en loop weer terug naar mijn kamer. Ik verzorg mijn haar en trek een trainingspak aan. "Goeiemorgen" hoor ik Khadija heel schor zeggen. Ik kijk haar aan en loop naar haar toe. "Princes van me, heb je lekker geslapen?" vraag ik terwijl ik haar hand kus. Ze knikt en staat ook langzamerhand op. "Wat gaan we vandaag doen?" vraagt Khadija als ze de badkamer in wilt lopen. "Ik heb straks een meeting tor 13:00 daarna kunnen we wel stad gaan als je wilt?" "Yes klinkt goed" zegt Khadija en ze loopt de badkamer in. Ik lach nog in mezelf en loop naar beneden. "Ewaa matskoo" hoor ik iemand opeens zeggen. Het is Amine. "Fakka broer je zegt niet dat je hier bent mijn vriendin is hier eh!" Zeg ik een beetje boos. "Oh wollah broer sorry wist echt niet ik wou jou gewoon zijn ik heb je zo erg gemist" zegt Amine slijmend met een meisjestem. "Yeh homo tfoeee" zeg ik en ik loop naar de keuken. "Ik heb nieuwe vriendin he" zegt Amine. "Zeg wollah?" "Wollah" zegt Amine en hij pakt zijn telefoon uit zijn zak en laat een foto zien. Ik kijk naar het meisje en zie dat ze een bekend hoofd heeft. "Hoe heet ze?" vraag ik. "Yousra" zegt Amine heel blij. "Kijk hem dan helemaal blij doen hahaha" zeg ik lachend en ik trek mijn schoenen aan.
Khadija:
Ik loop naar de spiegel en bekijk mijn outfit goed:
"Ben je eindelijk klaar" zegt Marouane vanaf beneden. "Jaa ben klaar" roep ik terug en loop naar beneden. Je hoort de hakgeluidej van de trap afgaan. Ik hoor 2 mannenstemmen en vraag me af wie dat zou zijn. "Kankerhomo dat is geen museum!" zegt Marouane hardop. Ik zie Amine. "Hey" zeg ik. "Ewa Khadija allesgoed?" Zegt Amine en hij knuffelt me. "Wat kom je doen?" vraag ik zo beleefd mogelijk. Ik hoor Marouane lachen en dan sla ik hem zachtjes. "Ik ga zo weer weg hoor jullie sluiten mij toch buiten" zegt Amine zehma verdrietig. "Nee je mag straks wel komen maar ik wil even alleen zijn met Marouane" zeg ik zo aardig mogelijk. "Zie je" zegt Marouane. "Safe, maar als ik doodga is jullie schuld he!" Zegt Amine nog voordat het huis verlaat. Marouane en ik lachen en meteen kijkt Marouane mij aan. "Voor wie heb je je zo aangekleed mevrouwtje?" zegt Marouane en hij scant mij helemaal van top tot teen. "Voor mijn vriendje duh" "Oh? Wie je je vriendje dan?" zegt Marouane en hij houdt zijn handen boven mijn achterwerk. "Jij, niet" zeg ik lachend en hii kijkt me droog aan. Ik lach en zoen hem kort. Hij beantwoord de zoen en wilt verder gaan maar ik trek terug. "Genoeg he meneer" zeg ik lachend en houdt hem vast aan zijm hand. Hij kijkt me lachend aan en bijt op zijn lip. "Kom we gaan Marouane ik weet dat ik lekker ben maar nu kan het even niet" zeg ik heel hc. "Zehmaaaa" zegt Marouane heel overdreven en we lopen naar de auto. Marouane doet zijn bril op en doet het dak boven van de auto open. "Mag ik ook een zonnebril" "Nee" zegt Marouane heel droog. Ik kijk hem raar aan en hij lacht meteen. "Was grapje habiba ligt in die la" zegt Marouane en hij wijst ernaar. Marouane begon te rijden en zette en leuk muziekje op. Ik begon helemaal mee te zingen en Marouane keek me maar raar aan.-
Aangekomen in de stadMarouane hield mijn hand vast en zo liepen we de stad in. De stad was aardig druk en Marouane werd door veel fans herkent maar ze durfde geen fotos te vragen. "Gaan we bijenkorf?" Marouane knikte en we liepen naar de bijenkorf. Als ik de roltrap op wil lopen laat Marouane me struikelen. "Eeeey doe normaal!" zeg ik geiriteerd. Marouane gaat helemaal stuk en kust mijn hand. Ik rol met mijn ogen en wacht tot we boven zijn. Ik loop gelijk naar de tassen en Marouane loopt met me mee. Ik bekijk een paar MK, Lv, Gucci, Versace, Valentino tassen. "Omg deze is zo mooi" zeg ik en ik bekijk een lv tas. "Wil je hem hebbe?" vraagt Marouane aan mij. "Marouane hij is kanker mooi hoe ga ik deze niet willen hebben" "Ik haal hem voor je" zegt Marouane. "Nee ik ga zelf halen gek" "Dat denk je maar dat is niet zo" "Jawel ik ga hem zelf halen Marouane" zeg ik vastbesloten en loop naar de kassa. "Goeiemiddag" zegt de kassavrouw. "Dat wordt dan 4560,00" "Pinnen graag" zeg ik. "Marouane legt snel zijn pasje erop en er staat betaald" "Wat doe je?" vraag ik boos. "Kadotje Habiba, vrouwen he" zegt Marouane tegen de kassavrouw. Ze lacht en we lopen samen weg . "Waarom heb je dat gedaan?" "Omdat ik van je hou" Ik lach en duw hem speels. "Dankjewel" zeg ik speels en ik kijk hem aan en hij doet het zelfde. "Is dit nu het moment waarop je me gaat zoenen?" "Uhh nee wtf" lieg ik. Maroaune lacht en we lopen naar andere winkels.
We hadden veel kleding gehaald en we waren behoorlijk geslaagd kwa shoppen. Een paar fans hadden foto's gemaakt met Marouane en een fan wou er ook een met mij maken. Super schattig toch. We hadden ook nog ergens gegeten en het eten was overheerlijk. "Wollah Khadija je maakt mijn voeten echt kapot" "Niet zo aanstellen man" zeg ik lachend en we lopen naar een ijssalon. "Hij is dicht" zeg ik teleursteld. "Ik zei het toch habiba" "Maar het is toch koopavond" "We halen wel ergens anders ijs bij een supermarkt" zegt Marouane en hii houd me hand vast. We gingen onderweg naar de auto over van alles en nog wat praten. Marouane is zo leuk om de hele dag mee te zijn. We stapte de auto in en Marouane begon meteen met rijden. Ik sloot voor heel even mijn ogen en viel meteen in slaap. Blijkbaar was ik dus moe geworden.
-
"Habiba kom we zijn er" hoor ik een stem zeggen. Ik wordt langzaam wakker en kijk om me heen. "Waar zijn de spullen?" "Ik heb ze al naar boven gebracht, ik heb ook ijs voor je gehaald het ligt in de vriezer" zegt Marouane en hij pakt mijn hand. "Moet ik je optillen?" "Nee dat hoeft j-" voordat ik mijn zin kom afmaken tilt Marouane mij op. Ik was kapot dus het boeide me niet echt dat hy niet luisterde. We namen de lift en kwamen aan in zijn kamer. "Leg me ff neer" zeg ik en ik ren naar de wc en kots alles uit. Ik voel mijn haar die wordt vastgehouden. "Gaat het?" Ik knik en veeg mijn mond af met water. "Heb je iets verkeerds gegeten?" Ik hef mijn schouder op en sta duizelig op. "Ik weet niet ik voel me gewoon niet zo goed" "Oke we gaan morgen niet meer naar Parijs anders word je nog zieker" "Parijs?" "Ja maar je bent ziek" "Nee we gaan gewoon ik moest alleen overgeven het is de ongesteldheid Marouane" Hij lacht en helpt met met lopen naar de douche. "We zien wel" Ik keek hem blij aan en hij verlaat de badkamer. Kapot leuk dat we morgen naar Parijs gaan.
------------------------------------------------------
NIEUWE BOEK!! IK ZAL ZEGGE NEEM EEN KIJKJE XX❤️💋