Csütörtök reggel van. Ma van a NAGY nap. Reggel 7-kor keltem, majd mikor már mindent elrendeztem, nekiálltam reggelit készíteni. A bundás kenyérnél maradtam, hisz az hamar kész van. Mopszom-mal megreggeliztünk, majd fél 9-kor találkoztunk Linával a Groupama előtt.
- Én úgy izgulok- szorongattam meg kezét, mikor átöleltem.
- Nem lesz semmi gond, Válogatottak leszünk- kiáltott a végére fel, mire mosolyt csalt arcomra.
- Válogatottak leszünk- kiáltottam én is, mire nevetve egymást átölelve ballagtunk be a stadionba.
A folyosón már rengeteg ember sétálgatott. Köztük felismertem pár lányt a Fradiból. Ahogy telt az idő, betereltek minket egy nagy konferencia terembe, ahol az egyik oldalra a lányokat ültették, velünk szembe pedig a fiúkat. Egyik oldalamra Lina ült, míg másik oldalamon Daniella foglalt helyet. Pontban kilenckor megérkezett Csányi Sándor, az MLSZ vezetője, majd Bernd Storckkal és Markó Edinával elkezdték a megbeszélést.
( ő Csányi Sándor, és nem a színészre gondolok)
( ő pedig Bernd Storck)
Először a behívott lányok névsorát olvasták fel:Kapuban : - Szücs Réka és Kovács Klaudia.
Védők: - Szabó Viktória, Pincze Anita, Papp Izodóra, Király Bianka, Tamási Nikolett, Sipos Blanka
Középpályások: - Szabó Nikol, Németh Niki, Jakab Loletta, Kiss Ágnes, Fegyveresi Evelin, Nagy Daniella
Csatárok:- Tankó Kitti, Tóth Angelina és Varga Andelin
Mikor kimondták nevem, becsapódott az ajtó, és beesett rajta a két hiányzó jómadár, Dominik és Roland. Elnézést- mondták, majd leültek a megmaradt 2 üres helyre velem szemben.
- Szóval ott tartottam, hogy az utolsó kerettag Varga Andelin- mondta el ismét nevem.
Nevem hallatára Dominik döbbenten nézett rám, majd mikor leesett neki, hogy jól hallotta amit mondtak, elmosolyodott. Mellette ülő fiúra vezettem tekintetemet. A buli óta nem is láttam őt, sőt nem is beszéltünk. Sok részletre nem emlékszem abból az éjszakából, de arra kristály tisztán, hogy táncoltam vele.
YOU ARE READING
Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )
FanfictionMinden a Groupama Stadion parkolójában kezdődött, pedig akkor még nem is ismertük egymást. Majd minden megváltozott. Minden körülötted kezdett el forogni. Olyan dolgok történtek velem, amikre sohasem számítottam. Hiába voltál messze tőlem, hiába nem...