40. Akkor esküdjünk 1.

766 21 1
                                    

"Szeretni annyi, mint vállalni a legnagyobb kockázatot. Jövőnket és boldogságunkat adni valaki kezébe. Engedni, hogy kétkedés nélkül bízzunk valakiben. Elfogadni sebezhetőségünket. Én pedig szeretlek. "

~ Varga Roland szemszöge ~

~ Varga Roland szemszöge ~

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Teljesen be voltam tojva. Fél órán belül lesz az esküvőm. Igen, az enyém. És Andeliné. Ugye milyen furcsa ezt kimondani?

Amikor megláttam őt abban a gyönyörű ruhában, teljesen elállt a szavam. De, láttam a könnyeket és a dühöt a szemében. Láttam rajta, hogy kedvelte azt a gyereket. Nem akartam őket elszakítani egymástól. De engem szeret. És én is őt. Nehezen ment bevallani magamnak az igazat, de rájöttem, hogy hiába próbálok túllépni rajta, nem megy. És talán nem is akartam igazán. Azt akartam, hogy mellettem legyen. Akár hányszor eszembe jutott, hogy van egy kislánya, mindig azt kívántam, hogy bár csak tőlem lenne. Imáim mégis meghallgatásra leltek, mert az enyém. Tőlem van. Az én kislányom is. Aimee. Az anyja szépségét örökölte semmi kétség. Amikor ránézek, látom magamat benne. A stílusában, a beszédében, mindenben.

És a mai nap után végre lehet egy családom. Egy szerető feleségem és egy kislányom. Mindennél jobban vágyom rá.

Gyomorideggel állok itt mindenki előtt. Balomon Szalai áll. Próbálja tartani bennem a lelket, ami néha elég rosszul megy. Ideges vagyok. Félek, hogy Andi meggondolta magát. Bár Szala megmutatta Király Gabi üzenetét, ami kissé ugyan megnyugtatott, de akkor is volt bennem egy kis feszültség.

MiutánAndi elment készülődni a fiúk előkaptak nekem egy öltönyt, majd megnyugtattak, hogy mindenki itt van. És igazuk is volt. A tömegben megláttam a családomat, az összes barátomat. Nem tudom, hogy a fiúk, hogy hozták ezt össze, de nagy köszönet jár érte nekik.

Éreztem, hogy az alkohol már rég kiment a szervezetemből. Tenyerem izzadt, alig kaptam levegőt. Már csak percek voltak hátra. 

- Jönnek- suttogta Szalai, majd a koszorús lányok felé mutatott.

Először Aimee sétált felénk rózsaszirmokat szórva. Nagyon tündérien nézett ki ebben a ruhában. Az én kislányom. Még mindig alig hiszem el. Mosolyomat lehetetlen volt letörölni. Büszke voltam. Azért valami jót csak össze tudtam hozni.

- Apuci, most jön anyuci is- mondta, amint elénk ért.

Ez az egy mondat volt az, ami miatt érdemes volt felkelnem hajnalban. Azt mondta apuci. Életem legszebb napja.

Magamhoz öleltem gyorsan, majd láttuk, hogy jönnek a többi koszorús lányok is. Elengedve kislányomat figyeltem őket.

ElőszörDana jött be, és amint láttam, Domára kacsintott. Idő közben az is kiderült, hogy pár napja megkérte Doma a lány kezét, így már ők is jegyesek. Úgy látom, ez a Dominik gyerek nagyon tud valamit. Majd őt követte Petra, Priskin felesége. Láttam, hogy nézi őt Tomi Liával az ölében. Olyan boldog pár. Én is ilyen szeretnék lenni. Ilyen házasságot akarok magamnak.

Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora