- Eljönnél...- kezdte, de nem tudta befejezni, mert Dzsudzsák rohant felénk a nevemet kiabálva.
- Andi, gyertek át hozzánk ebéd előtt Linával, jó?- mondta, majd el is rohant.
- Oké- kiabáltam utána, majd ismét Roli felé fordultam- mit akartál kérdezni?
- Mindegy már nem fontos- rántotta meg a vállát, majd elindult Balázs után.
- Biztos?- kérdeztem utána futva.
- Biztos- mosolygott.
Vagyis csak próbált mosolyogni, mert láttam, hogy nem volt őszinte. De vajon mit akarhatott akkor kérdezni?
- Hát itt vagy- ugrott hátamra Lina, majd együtt visszasétáltunk a szobánkba.
- Itt bizony. Még mindig.
- Mi volt Vargával? Mit akart?- nézte az előttünk sétàló fiúkat.
- Nem tudom, Dzsudzsák megzavarta, aztán mikor megkérdeztem, hogy mit akart, annyit mondott, hogy nem fontos.
- Ez furi, nah majd kikérdezem- kacsintott rám.
- Nah abból semmi jó nem lesz- nevettem fel.
Volt már rá példa az ilyen rákérdezésre, és hát nem véletlenül voltunk emiatt már a rendőrségen is. Kissé eldurvultak a dolgok, ha mondhatom így. Mindenki azt hiszi, hogy Angelina egy kisangyal, pedig egy bárány bőrbe bújt farkas. Megvillantja mosolyát és már mindenki elájul tőle. Nah ezért nincs még priusza a rendőrségnél. Ki tudna ellenállni mosolyának.
- Jó, nah. És mit akart amúgy Bazsika tőled?- kérdezte, mikor bezuhantunk a szobába.
- Hogy menjünk át ebéd előtt- sóhajtottam, mert akkor esett le, hogy most kéne átmenni, mert fél óra múlva eszünk.
- Nah, akkor dzsaljunk- állt fel barátnőm nagy energiával az ágyáról.
- Jajj, nincs erőm- nyöszörögtem és még jobban elterültem az ágyon.
- Nah, gyere már- fogta meg kezem és ki akart húzni az ágyból, de vasmarokkal kapaszkodtam az ágyba.
- Jó, akkor ráduszítom a Vargát- morogta durcásan, majd kivonult a szobából maga után becsapva az ajtót.Eközben lerúgtam magamról a csukámat, és fejemet belefúrtam a párnába. Már majdnem el is aludtam, mikor nyitódott majd csukódott is az ajtó. Lépteket hallottam, amik egyre csak közeledtek, de túl lusta voltam ahhoz, hogy felemeljem a fejem és megnézzem, ki az.
Pár pillanat múlva besüppedt mellettem az ágy, és átölelt valaki. Illata férfias volt. Már éreztem ezt a parfümöt valahol.
- Jóreggel Csipkerózsika, ébresztő- adott puszit arcomra, de válaszul csak morogtam rá.
- Kelj fel, megyünk enni- keltegetett tovább, de választ nem kapott.
- Jó, én szépen akartam csinálni, de ha te ezt akarod- állt fel hirtelen, majd seperc alatt vállára kapott, mire egyből kinyíltak szemeim.
- Varga tegyél le- ütöttem vállba.
- Nem- válaszolt szigorúan, majd elindult velem az ajtó felé.
- Varga ne húzd ki a gyufát- csapkodtam hátát, de ő csak ment kifelé.
Nagy nehezen becsukta az ajtót és megindult a folyosón.
- Hoppá egy Varga visz egy Vargát- nevetett fel az ajtón kilépő Szalai.
- Pofa lapos Szalai, vagy megverlek- kiálltottam mérgesen rá.
Nem láthat meg így mindenki, muszáj letennie ennek a hülyegyereknek.
- Andelin ma nagyon durcás- jegyezte meg Balázs.
- Varga ha nem teszel le azonnal, úgy fel rúglak, hogy nem lépsz mostanában pályára- kiáltottam el magam, mire mindenki csak felnevetett, mert közben a fél válogatott megjelent a folyosón.
- Mit röhögtök fakutyák? És te Tóth? Nem, hogy segítenél a legjobb barátnődön- mordultam Linára.
- Én próbáltam szépen, de te akartad- rántotta meg a vállát lemondóan.
- Jó, segítene valaki?- kérdeztem reménykedve.
- Bocsi Hercegnő- paskolta meg lábamat Dominik, miközben elsétált mellettem.
- Ezt megjegyeztem Nagy- szóltam utána.
- Nah, akkor menjünk enni- indult meg Szalai, mire mindenki követte.
KAMU SEDANG MEMBACA
Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )
Fiksi PenggemarMinden a Groupama Stadion parkolójában kezdődött, pedig akkor még nem is ismertük egymást. Majd minden megváltozott. Minden körülötted kezdett el forogni. Olyan dolgok történtek velem, amikre sohasem számítottam. Hiába voltál messze tőlem, hiába nem...