45. Közös életünk elkezdődött

632 22 2
                                    

" A pillanatok, amelyeket valaha átéltünk, azokkal, akiket valaha ismertünk. Ezek összege vagyunk mi mindannyian, ezekből áll majd össze a történetünk. Ez lesz az emlékeink slágerlistája, amelyet újra és újra és újra lejátszunk magunkban. - Fogadom c. film "

A Honvédi próbajátékom után egyik nap Szalai felhívott, hogy találtak Linával egy házat, ami körülbelül megfelel a mi elképzelésünknek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A Honvédi próbajátékom után egyik nap Szalai felhívott, hogy találtak Linával egy házat, ami körülbelül megfelel a mi elképzelésünknek. Még aznap estefelé el is mentünk megnézni.

Az egész út alatt izgatottan ültem az autóban. Alig bírtam megmaradni a fenekemen. Kis autózás után meg is érkeztünk egy hatalmas kertes ház előtt. Gyönyörű volt már kívülről is. Miután bemutatkoztunk az ingatlanossal egymásnak, neki is indultunk, hogy körbe vezessen minket. Roli kezét szorongatva izgatottan pillantgattam körbe. Mint egy kisgyerek karácsonykor a fa alatt a sok ajándék között.

Gyönyörű nagy kertje volt, szép terasszal, és egy medence a hátsó udvarban. Volt hozzá 2 garázs, ami jól jön, hisz mind a kettőnknek van autója. Belülről egy aranyos kis előszoba fogadott minket, mellette hatalmas nappali, egy kisebb konyha, az emeleten (mert itt az is van) 3 szoba, amikhez volt fürdőszoba is és mindegyikhez tartozott egy kis terasz is. Egyszerűen csodálatos volt minden.

Leültünk a nappaliba átbeszélni az ingatlanossal a dolgokat. Elmondott minden fontos részletet, a ház árától kezdve egészen a környékbeli programokig. Nekem annyira tetszett az egész, hogy bármit is mondott volna, nehéz lett volna kiábrándítani a házból.

Figyeltem Roli arckifejezését. Látszott rajta, hogy erősen gondolkozik.

- Szívem?- fordultam felé.

Vártam a véleményét, amit kis idő után hallhattunk is.

- Hol írhatjuk alá?- kérdezte elszánt hangon az ingatlanostól.

- Akkor gratulálok önöknek, hozom is a papírokat- sétált ki a házból.

- Ez most komoly?- néztem rá döbbenten.

- Figyelj. Amióta összeházasodtunk, csak jobb lett minden. Az életem hátralevő napjait veletek akarom eltölteni. Ti vagytok nekem az élet. Nélkületek már nem tudnék élni, és nem is akarok. Soha. Mikor megláttuk ezt a házat, láttam rajtad, hogy ezt akarod. És őszintén, én is ezt akarom. Nincs messze sem a Groupamától, sem a Bozsiktól, ami mind a kettőnknek jó. Szép tágas ház, ami jó, mert a gyerekeknek jó, ha nagy a ház. Szép nagy udvar, ami a kutyáknak is a legjobb. Egy szóval tökéletes számunkra. Én itt akarok élni veletek- fogta meg a kezem és nézett mélyen a szemeimbe.

- Szeretlek- csak annyit tudtam mondani.

Ebben az egy szóban minden benne volt. Az összes érzelmem, az összes gondolatom. Nem akarok soha egyetlen percet is külön tölteni tőle és Aimee-től. Az esküvő előttig minden olyan kusza volt. Olyan zavaros. De most, hogy az otthonunkat is megtaláltuk, minden a helyére került.

Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )Where stories live. Discover now