2016. június 25. A nap, amikor minden megváltozott. A napok olyan gyorsan teltek el, hogy szinte fel sem fogtuk, mi történik. Lejátszottuk az Izland elleni mérkőzésünket, ahol döntetlennel, (2-2)-vel zártunk. Alig telt el utána pár nap, amikor már Portugália ellen léptünk pályára, ahol szintén döntetlen lett az eredmény. Majd jött egy mérkőzés, ami mindent eldöntött. Kikaptunk. Belgium nyert ellenünk, véget ért számunkra az EB. Próbáltunk mindig a legjobban játszani, de úgy látszik, ők sokkal jobbak voltak nálunk.
Vége. Kiestünk. Itt fejeződött be számunkra a 2016-os EB. Nagyon rossz érzés. Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar véget fog érni számunkra ez az egész. A Belgium meccs után visszatérve a szállodába összecsomagoltunk, és indultunk is a reptérre, hogy visszautazzunk Budapestre. Nem vártuk meg a fiúk másnapi mérkőzését, mert Edina úgy döntött, hogy mennünk kell, így hazafelé tartva a repülőn még írtam egy utolsó üzenetet a fiúknak egy közös messenger csoportba. Hamar jött is a válasz. Mindenki sajnálta, hogy nem maradtunk, de biztosítottuk őket, hogy mindenképp szurkolni fogunk nekik otthonról a tv előtt ülve. Majd felvillant egy másik chat fej. Roli írt. Nem beszéltünk rólunk. Annyi lehetőségünk lett volna, de nem. Nem akartuk, hogy minden megváltozzon, és most már mindegy is. Ő továbbra is a Fradi csatárja lesz, míg engem behívtak valami fontos ügy miatt a Groupamába 27.-én délutánra. Nem tudom mi miatt kell bemennem, de biztos fontos lehet.
- Hé, minden oké? - fordult felém Lina.
- Be kell mennem szerdán a Fradihoz, valami fontos dolog miatt- mondtam el neki.
- De nem írták, hogy miért?
- Nem.
- Biztos elküldenek- nevetett fel mögülünk Dana.
Ekkor még senki sem gondolta volna, hogy talán részben igaza lesz Danának.
A hosszú repülőút után fáradtan rogytam le otthon. Kiskutyám vidáman üdvözölt, mint kiderült anya estefele áthozta. Már hajnali 2 óra is elmúlt, mire végeztem a zuhanyzással. Adtam még enni Alexnek, és már aludtam is.
A hétfőt szinte átaludtam, csupán a fiúk meccse előtt keltem fel 1 órával. Csoportos üzit dobtam gyorsan a fiúknak, majd megérkezett Lina a lányokkal és együtt izgultuk végig a meccset.
YOU ARE READING
Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )
FanfictionMinden a Groupama Stadion parkolójában kezdődött, pedig akkor még nem is ismertük egymást. Majd minden megváltozott. Minden körülötted kezdett el forogni. Olyan dolgok történtek velem, amikre sohasem számítottam. Hiába voltál messze tőlem, hiába nem...