23. Minden rendben lesz

798 30 3
                                    

" Félelmetes belegondolni, hogy ha azt akkor másképp teszed, most nem az lenne, ami van! "

" Félelmetes belegondolni, hogy ha azt akkor másképp teszed, most nem az lenne, ami van! "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ez nem lehet. Nem, nem, nem- ingattam a fejem. 

- Huha, ez durva- szólalt meg nagy hallgatás után Dani.

- Na, nem mondod. Most mi a jó büdös egyszarvú pukit fogok csinálni?

- Hát, most nem tudom, hogy gratuláljak, vagy hozzak egy bazi nagy XXXL-es Nutellát vigaszként- töprengett Nadia.

- Hé, minden rendben lesz. Nem biztos, hogy tényleg az vagy lehet, hogy a teszt téved. Kérünk a dokihoz időpontot, és kiderítjük, oké?- ölelt magához Antonella.

- És, ha igaz? Mit fogok csinálni? Fiatal vagyok még ehhez, és most tartok a karrierem csúcspontjánál. Mit fogok kezdeni egy gyerekkel? Még a saját életemet sem tudom irányítani- zokogtam.

Ez nem történhet meg. 

- Levágom Varga nemesebb részét- dünnyögött Anto.

- Hívom a dokim- kapta elő telefonját Dani, majd kisétált a szobából.

- Gyere, ülj le- ültetett le az ágyamra.

- Tudod, amikor terhes lettem Thiago-val, én is megrémültem. 24 évesen, szinte alig tudtam magamról gondoskodni, egyből az ölembe pottyant egy gyerek. Féltem, hogy rossz anya leszek, hogy majd mindig leejtem, vagy kint hagyom az autóban. De ott voltak mellettem a szeretteim. Sokat segítettek mindenben. És, ha ez igaz, és tényleg terhes vagy, mi itt leszünk melletted és mindenben segítünk, oké? Minden rendben lesz- mondta komoly arccal barátnőm.

- És gondolj bele, mennyi keresztszülője lesz neki. Elhalmozzuk majd minden jóval- folytatta a szónoklatot Nadia.

- Köszönöm, hogy itt vagytok velem- öleltem meg őket.

- Holnap este 8-kor vár téged- jött vissza Dani.

- Akkor most elmondom, hogy mi lesz. Te- bökött rám- lezuhanyzol, majd befekszel az ágyba, és alszol. Holnap pedig pihensz, majd beszélek az edződdel, hogy beteg vagy. Aztán, este pontban fél 7-re itt leszek érted, és elmegyünk az orvoshoz és kiderítjük, hogy lesz e egy kis babánk vagy sem. Ti pedig- nézett a lányokra- most elmegyünk, és meglepjük férfijainkat, de nem árulunk el senkinek semmit. Nos, dologra- csapta össze kezét Antonella, majd megöleltek és el is indultak.

Antonella tervének eleget téve elmentem lezuhanyozni, majd befeküdtem az ágyba. Próbáltam úgy helyezkedni, hogy kényelmes legyen, ami úgy 5 perc után sikerült is. Az éjjeli szekrényről lehalásztam a telefonom, és felléptem Facebookra. Egy csomó értesítés, üzenet várt. Kevésre válaszoltam, csak a fontosakra. 

- Hé Pöttöm, minden okés?- ugrott fel egy chat ablak.

Leo, azaz Messi írt rám.

- Fogjuk rá- írtam vissza neki.

Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )Where stories live. Discover now