,, Mindenki keres valamit. Valamit, ami mindent teljessé tesz. Ezt a legkülönösebb helyeken találod meg; a szerelmed szemében, a legmélyebb barátságokban, mások szavaiban...egy egyszerű szó képes megnevettetni vagy megríkatni. Mikor megtalálod ezt a különleges dolgot, repülni fogsz-szárnyak nélkül.''
- Na és kitaláltad már, hogy fogják majd hívni?- kérdezte Dominik a webkamera másik oldaláról, hisz ő már visszautazott Lengyelországba a csapatához.
- Hát, nem nagyon van ötletem. Persze vannak nevek, amik tetszenek, de én valami nagyon különlegeset akarok neki adni.
Az idő oly annyira rohan, hogy már csak 2 hónap van vissza és megszületik a kislányom. Körbe sem néztem és már csak úgy elrohant az idő. Már majdnem mindenki visszament a csapatához. A hasam már iszonyatosan gömbölyű, és a kicsi igen sokat mozgolódik. Orvoshoz is rendszeresen járok, és szerencsére mindig kijelenti, hogy egészségesek vagyunk.
- Jó, akkor tudod mit? Írd fel egy lapra a top 3 nevet- mondta.
- Okés- nem tudom miért akarja, de bízom benne, hogy nem megint valami poén lesz.
Hm, szóval 3-mat válasszak ki. Magamban rangsoroltam a neveket, de még így is vacilláltam 2 között, hogy melyik legyen a 3. név.
- Na, kész vagy?- szólalt meg 5 perc múlva.
- Azt hiszem, igen- firkantottam végül fel az utolsó nevet is.
- Oké, akkor mondasz te is egy betűt az A B C- ből, meg én is.
- Oké.
- 3-2-1- számoltam vissza, majd egyszerre rávágtunk egy betűt.
- A C.
- Jó, akkor legyen a B- nevetett fel Lina.
Ja igen. Nos Lina. Nincs már a csapatánál. Hogy miért nem? Úgy 1,5-2 hónapja történhetett. Talán vasárnap volt, ha jól emlékszem. Megsérült egy edzés során. Az orvosok azt mondták, hogy nem lesz képes már ugyan arra a teljesítményre, mint eddig. Ezt nem viselte olyan jól, így végleg visszaköltözött Pestre hozzám és felhagyott a focival, persze hobbiként ugyan úgy jelen van az életében, csak nem tölti ki az egész életét ez. Beiratkozott egy főiskolára, és most levelezőn azt csinálja.
- Okééé, szóval a B lehetőség lett végül a....- néztem a lapra, majd bekarikáztam a választott nevet.
- Nah, mondd már mi lett- türelmetlenkedett Dominik.
- Szóval, a kislányom neve Varga Aimee lesz- újságoltam el könnyes szemekkel.
- Aimee (ejtsd: Émi)- ízlelgette a nevet Lina hümmögve.
- Miért nem lett Dominik......a, Dominika?- szólalt meg pár perc töprengés után Dominik.
- Azért nem, amiért Bözsi sem lett- adta a logikus választ Lina.
YOU ARE READING
Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )
FanfictionMinden a Groupama Stadion parkolójában kezdődött, pedig akkor még nem is ismertük egymást. Majd minden megváltozott. Minden körülötted kezdett el forogni. Olyan dolgok történtek velem, amikre sohasem számítottam. Hiába voltál messze tőlem, hiába nem...