~ A részekben szereplő Instagram képek szerkesztettek, nincs közük a valósághoz. Nem az igazi személyek rakták ki, mind csak a történet cselekvéséhez tartozik! ~
-*-
- Lina, mit vegyek fel?-kiabáltam le az emeletről.
Linával úgy döntöttünk, hogy még mielőtt utaznánk elmegyünk inni valamit. Persze, nem annyit, hogy részegek legyünk, csak egy kicsit. Barátosném lenn ült a kanapémon már elkészülve és a tv-t kapcsolgatta. Szokás szerint rám kellett várni. Mentségemre szóljon, délután Alexet sétáltatva elment az idő, így egy kissé megkésve rohantam haza, ahol már az ajtó előtt várt rám Lina.
- Valami rövidet- kiabált vissza.
- Persze, hogy azt húzogassam lefelé egész este.
- Akkor valami csinit.
- Szóval nem vagyok alapból csinos?- sétáltam le fehérneműben a lépcsőn.Lina már megszokta, hogy így lát, mivel szokásom így mászkálni itthon.
- Már megint így vagy?-nézett felém hitetlenkedve.
- Mer ki látni meg itthon?
- Mondjuk ő- mutatott a konyha felé Lina rám sem nézve.
- Mi? Ki?- sétáltam a konyha felé, de félúton hitetlenkedve megtorpantam.
- Uhhh, nem ilyen üdvözlésre számítottam- állt velem szemben Roli.
- Te, hogy kerülsz ide?- nyökögtem.
- Szala mondta, hogy mentek este inni, aztán Lina felajánlotta, hogy menjünk mi is veletek, így gondoltuk elugrunk értetek, Szala is mindjárt jön- mondta, miközben végig szemeit csupasz testemen jártatta.
- Aha, oké. Linaa- húztam el nevét, miközben kínosan kirontottam a nappaliba- igazán szólhattál volna- néztem rá csúnyán.
- Hol lett volna akkor a meglepetés?- nevetett fel.
- Köcsög- ütöttem vállba, majd vörös fejjel visszarohantam a szobámba.Mit vegyek fel? Tanakodtam a szekrényem előtt állva. Végül megakadt a szemem egy ruhán. Szerintem még soha nem is volt rajtam. Végül emellett voksolva vettem fel, majd álltam neki megcsinálni a hajam.
Nem vittem túlzásba, csak kivasaltam. Épp a sminkemet csináltam, mikor kopogtak az ajtón.
- Gyere- szóltam ki.
- Szép szoba- lépkedett beljebb Roli.
- Köszi- mosolyogtam rá a tükörből.Nem tudom, hogy viszonyuljak hozzá, hisz nem igazán beszéltük meg a csókos együttalvós dolgot.
- Azta, mennyi könyv- sétált az ágyam melletti szekrényhez.
YOU ARE READING
Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )
FanfictionMinden a Groupama Stadion parkolójában kezdődött, pedig akkor még nem is ismertük egymást. Majd minden megváltozott. Minden körülötted kezdett el forogni. Olyan dolgok történtek velem, amikre sohasem számítottam. Hiába voltál messze tőlem, hiába nem...