'' Nehéz elfelejteni azt, aki olyan sok emléket adott, hogy ne felejtsem el. ''
~ Varga Andelin szemszöge ~
Reggel, vagyis inkább hajnalok hajnalán Alex nyüszítésére ébredtem fel. Jó, nem volt olyan hajnal, csak 6 óra, de az még akkor is nagyon korán van. Na, mindegy. Na most már, ha felébredtem készítettem egy gyors kávét magamnak, majd drága kutyámat levittem pisilni. Míg ő a dolgait végezte, persze elfordultam, hogy ne érezze magát kellemetlenül, hogy valaki kukkolja miközben ő fontos dolgokat végez, mélyen beleszippantottam a friss reggeli levegőbe. Január lévén rendkívüli idő volt, amit nehezen tudtam megszokni a budapesti időjáráshoz képest, ahol ott ilyenkor már nagyban hó van. Az utca, ahol lakom még kihaltnak tűnt, hisz még csak most kezdtek az emberek ébredezni. Köntösömet összehúztam magamon és elmerengtem a ma esti meccsen. Sikerül nyernünk? Rúgok gólt? Bajnokok lehetünk majd? Csalódást fogok okozni? Vajon Roland gondol még rám? Szóval csak az átlagos gondokon járt az agyam, bögrémből kortyolgatva az életet adó forró friss nedűből arra vártam, hogy a mopszom végre felém fusson jelezve, hogy mehetünk.
- Jóreggelt- hangzott a felettem levő erkélyről a köszönés.
Az alattam lakó szomszédom álldogált a korlátnak dőlve kávézgatva.
- Jóreggelt, igen korai vagy ma- köszöntem a velem egykorú Raulnak.
Nos, ő Raul Santiago, ügyvéd.
- Hát igen, lesz egy fontos megbeszélésem nemsokára. Ma meccs?- kérdezte mosolyogva.
Raullal mindig jól el tudtam beszélgetni. Volt, hogy hajnali 1-kor nyomasztott valami, ő pedig feljött hozzám, hogy kibeszéljük a dolgokat, és egész éjszaka beszélgettünk. Ő nem volt olyan, mint a többi ügyvéd, akiknek megvolt a pontos napirendje, mindig szakított időt mindenre. Nem zavarta, hogy reggel korán kell kelnie, vagy fáradt lesz, ha nem fekszik le időben, volt ideje a barátaira.
- Igen, ma jön a Real. Kissé be vagyok tojva tőlük, fontos meccs lesz- vettem fel kutyusomat, aki boldogan szaladt hozzám, hogy felvegyem.
- Ne aggódj, ügyes leszel. Majd megnézlek a tv-ben- nyugtatott meg.
YOU ARE READING
Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )
FanfictionMinden a Groupama Stadion parkolójában kezdődött, pedig akkor még nem is ismertük egymást. Majd minden megváltozott. Minden körülötted kezdett el forogni. Olyan dolgok történtek velem, amikre sohasem számítottam. Hiába voltál messze tőlem, hiába nem...