Mindenkinek Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánok! Remélem jövőre is velem maradtok és folytatjátok Andelin történetének olvasását. Ne fojtsátok magatokba véleményeteket, írjátok meg mi tetszett, vagy mi nem tetszett. Mindenkinek millió puszi!
~ Varga Andelin ~
Most elmesélem nektek mi volt az EB előtt. Vagyis az azelőtti életemet. Nos, felkészültetek? Előkészítettétek a pop-cornt? Ha igen, akkor el is kezdem.
Amióta az eszemet tudom, mindig is érdekelt a futball.Kiskoromban minden nap rohantam ki az udvarra iskola után, hogy gyakorolhassak, játszhassak. Nem voltam az a tipikus lányos kislány, hisz mindig az autós és focis játékok érdekeltek. Szülinapjaimra vagy karácsonyra mindig valamilyen focihoz kapcsolódó kiegészítőt kértem. Focilabdát, csukát, mezt. Sosem voltunk azok a gazdag emberek, akik mindenre csak úgy szórták a pénzt. Megéltünk abból, amink volt, nem kellett nélkülöznünk. Édesanyám először nem szerette, hogy nem az a tipikus kislány vagyok, hanem egy fiús lány, akit nem érdekelnek a ruhák vagy a csilivili ékszerek, de aztán beletörődött. Mondjuk nem volt más választása.
Olyan 12 éves lehettem, amikor elkezdtek a szüleim veszekedni. Minden éjjel az ő kiabálásukat kellett hallgatnom. Olyankor csak elbújtam a szobámban, bekapcsoltam focis videókat, és próbáltam nem rájuk figyelni. Először nem értettem, miért veszekednek, de aztán egy nap kijelentették, hogy elválnak. Nagyon szerettem mind a kettőjüket, így nem akartam dönteni, ki mellett maradjak. A bírói döntés alapján anyához kerültem, persze békés válás volt, így mindig láthattam apát is.
Nos, lehet nem emlékeztek arra a pillanatra, amikor az EB kezdete előtti megbeszélésen találkoztam Király Gabival. Akkor nem említettem, hogy őt régóta ismerem már. Hogy honnan? Nagyon jó barátja volt apának, így nagyon sokat voltam náluk. Rengeteget tanultam tőle a fociban is, annyiszor játszott velem kint a mínuszokban vagy akár térdig érő hóban. Ő volt a második apukám. De aztán a válás után egyre kevesebbet találkoztam vele. Tini koromban pedig valamiért összevesztünk. Már nem emlékszem tisztán az okra, de azt tudom, hogy az én hibám volt. Nagyon csúnyán viselkedtem vele, amit a mai napig nagyon bánok is. Saját gyermekeként szeretett, amit a mai napig köszönök is neki. Így, miután újra találkoztam vele, nagyon örültem, hogy kibékültünk és nem neheztel már rám.
Nos, mit mesélhetnék még. Ja, igen. Hogy ismertem meg Angelinát, vagyis ahogy én szoktam hívni Linát. Akkor kezdem az elején. Először oviban találkoztunk. Már akkor jól kijöttünk, mindig együtt álltunk be focizni a fiúk közé. Aztán ahogy telt az idő, egyre jobb barátnők lettünk. Egy általános suliba jártunk, majd egy középsuliba. Mind a ketten focistáknak készültünk. Együtt jártunk edzésekre, együtt csináltunk mindent. Elválaszthatatlanok voltunk. Jóban rosszban mindig kiálltunk egymás mellett. Hamar elköltöztem édesanyámtól, mert a saját életemet akartam élni. Nem akartam, hogy megmondják, mit csináljak. Lina segített állást és lakást keresni. Mindenben számíthattam rá. Ő a legjobb barátnőm. Nem számít milyen messzire kerültünk egymástól. Mi mindig össze tartunk. Aztán mind a ketten a Fradinál kezdtünk el játszani. Nem számított, hogy én csak csere voltam, nem éreztette velem, hogy különb lennék. Majd támogatott, mikor nehéz dönts előtt álltam. Nélküle most nem tartanék itt.
Szóval most itt lennénk. Barcelona. Mindig is erről álmodoztam. A legjobbak közé akarok kerülni, és itt most lehetőséget kaptam, hogy fejlődjek. Minden álmom valóra vált. De egyetlen egy dologra sohasem számítottam. Hogy megismerek valakit, aki fontosabb lesz számomra a futballnál is.
De megismertem őt, aki változást hozott az életembe. De tudjátok mit? Nem is bánom. Megváltoztatott mindent. Emlékeztek arra, hogy miként fejeztem be az utolsó részt? Nos, elárulok egy picike kis dolgot a folytatásból. Talán emlékeztek, hogy milyen fontos dolgok előtt állok, ugye? Nem spoilerezek, csak annyit mondok, hogy új szereplők fognak érkezni különös történésekkel együtt. Ha még mindig érdekel, hogy mi lesz a folytatás, maradjatok velem, és nemsokára el fogom mesélni, mitől lett más az életem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )
Fiksi PenggemarMinden a Groupama Stadion parkolójában kezdődött, pedig akkor még nem is ismertük egymást. Majd minden megváltozott. Minden körülötted kezdett el forogni. Olyan dolgok történtek velem, amikre sohasem számítottam. Hiába voltál messze tőlem, hiába nem...