7. A kezdő 11

1.3K 38 3
                                    

- Az Ausztria elleni mérkőzés kezdő 11-ét hirdetném ki. Először az uraknál: kapuban Király Gábor, hátvédek Kádár Tamás, Lang Ádám, Guzmics Richárd és Juhász Roland. Előttük irányít Gera Zoltán, majd középpályán Dzsudzsák Balázs, Kleinheisler László, Nagy Ádám és Németh Krisztián, és végül csatár Szalai Ádám. Cserék Dibusz Dénes, Bese Barnabás, Stieber Zoltán, Böde Dániel, Priskin Tamás, Varga Roland és Nagy Dominik - sorolta fel Storck.

- Most pedig a hölgyeknél kapuban Szücs Réka, hátvédek Király Bianka, Tamási Nikolett, Papp Izodóra és Pincze Anita. Előttük irányít Nagy Daniella. Középpályások Jakab Loletta, Kiss Ágnes és Németh Niki. Végül két csatárunk Tóth Angelina és Varga Andelin. Cserék Kovács Klaudia, Szabó Viktória, Sipos Blanka, Szabó Nikol, Tankó Kitti és Fegyveresi Evelin- fejezte be Edina.

- 11.-én indulunk Franciaországba Bordeauxba, a Matmut Atlantique stadionban játszik mind a két csapat. 13.-án a hölgyek, 14.-én az urak. 1 repülővel megyünk reggel 8-órakor. 10.-én reggel mindenki hazamegy, összepakol, és másnap reggel pontban fél 8-kor ott lesz a Liszt Ferenc repülőtéren. A kezdő 11 változhat magatartási problémáktól függően. Mindenki tud mindent, mehetnek vacsorázni- adta ki az utasításokat Bernd Storck.

- Andi, benn vagyunk- ugrott a nyakamba Lina sikongatva.

 - Benn vagyunk- öleltem magamhoz nevetve.

- Gratulálok- ölelt meg Dominik.

- El sem hiszem- szorítottam magamhoz.

- Ügyes leszel- ölelt meg Roli is, amin egy kissé meg is lepődtem.

- Tudtam, hogy kezdő leszel- szorított meg Dzsudzsák és Szalai egyszerre.

- Nem sokáig leszek az, ha ketté törtök, mint egy ropit- nevettem elhaló hangon, hisz ha két ekkora darab hapsi elkezd szorongatni, nem sok levegőt kap az ember.

- Bocsika- nevettek fel és elengedtek.

- Ennek örömére menjünk kajálni- jelentette ki Nagyi ( mármint Ádi ), miután ő is gratulált.

- Remélem lesz zsíros kenyér- sétált el mellettünk tanakodva Böde, mire csak nevetni tudtunk.

Ő meg a zsíros kenyér imádata.

- Szerbusz kezdő barátnénk- ölelt át két oldalról Dana és Ági.

- Sziasztok kezdő barátosnéim. Hogy s mint vagytok? Miujság Domával és Nagyival? Láttam ám azokat a szikrákat- kacsintottam rájuk, mire csak elpirultak.

- Nem tudjuk miről beszélsz. Biztos Roli szikráit láttad, amik feléd igyekeztek- hárított egyből Dana.

- Nem tudom miről beszélsz- válaszoltam én is hasonló képen.

- Persze- persze- hagyták rám, majd az említett lovagjaikhoz sétáltak.

- Ezek ketten nagyon gyanúsak nekem- mondtam Linának, miközben az étkező felé sétáltunk.

- Szerinted melyiknek jön előbb össze?- kérdezte.

- Én Dana- Domi párosra szavazok. Domi bátrabbnak tűnik- gondolkoztam hangosan.

- Én Nagyi- Nesszi párosra. Nagyi nagy lovagnak néz ki. Fogadjunk.

- Oké, miben?- kérdeztem.

- Ha én nyerek, nekem adod az egyik dedikált 1D-s könyved- alkudozott.

Már régóta fáj rá a foga, gondolhattam volna, hogy azt akarja.

- És, ha én nyerek enyém a dedikált Coutinho mezed- alkudoztam.

Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang