„A sikeres emberek előbb boldogok, és csak utána van sok pénzük. Ők ugyanis már akkor is azzal foglalkoznak, amit szeretnek, amikor még csórók – és ez boldoggá is teszi őket.Így egyre jobbak és jobbak abban, amit szeretnek csinálni, és persze ezáltal egyre több pénzt is keresnek vele." – Braskó Csaba "
~ Varga Roland szemszöge ~
Olyan gyorsan elment a hetünk, hogy az hihetetlen. Edzésen voltunk, Aimee-vel jártunk játszótérre, és a házat rendezgettük. Andi olyan szépen elrendezett mindent, hogy életemben először tényleg otthon érzem magam a házban. És ehhez még az is hozzájárul, hogy azokkal lehetek, akiket mindennél jobban szeretek. A kislányommal és a feleségemmel.
Szombaton a Kaposvár ellen játszottunk, amit szerencsére 1-0-ra meg is nyertünk, hála Zubkov szép góljának.
És hát eljött a vasárnap, mikor is drága feleségem először fog játszani a Honvéd színeiben. Annyira izgul szegényem, hogy hiába próbáljuk nyugtatni, nehezen megy neki. Hiába csak kispados, úgy izgul, amit mondjuk meg is értek. Én is ilyen voltam, mikor a Fradihoz kerültem.
Andi már elment Batikkal a stadionba, mi pedig a többiekkel még itthon vagyunk. A Priskin család, Szalai és Lina, Blazic és Heister, de még Dominik és haza tudott jönni a meccsre. Andi nem tudja, hogy ők is itthon vannak, csak Priskáékról tud. Meglepetésnek szánták, hogy megnézik őt, aminek tuti, hogy örülni fog.
- Apuci, indulni kéne, mert le fogunk maradni anyuról- ugrált Szalai ölében Aimee izgatottan.
- Nos hallottátok a kisasszonyt, akkor induljunk- miután mindenki felvette a mára elkészült szurkolói mezeket (mindegyiken Andi neve szerepelt), beültünk az autókba és el is indultunk.
A stadionba hamar bejutottunk hála Batik barátunknak, aki hátulról bevitt minket,elfoglaltuk a helyünket a VIP részen, majd vártuk, hogy bejöjjenek melegíteni a lányok. Először az idegen csapat lépett pályára, kicsit később megjelentek a Honvédosok is. Külön kezdtek melegíteni a cserék és külön a kezdők.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )
ФанфикMinden a Groupama Stadion parkolójában kezdődött, pedig akkor még nem is ismertük egymást. Majd minden megváltozott. Minden körülötted kezdett el forogni. Olyan dolgok történtek velem, amikre sohasem számítottam. Hiába voltál messze tőlem, hiába nem...