17. Utolsó hónap itthon

855 28 1
                                    

Tisztelt Andelin! 

Felvettük a kapcsolatot csapatával, elkészítettük a papírokat, már csak alá kell írnia őket. Amint megfelelőnek találja ajánlatunkat, várjuk önt augusztus 9.-én egy megbeszélésre, ahol alá tudja írni szerződését, utána már részt is vehet az edzéseken. Mint már említettem augusztus 13.-án nyílt napot tartunk, ott hivatalosan is bemutatjuk önt, majd 15.-én lesz az első mérkőzése. Remélem minden rendben lesz, és 9.-én már személyesen is tudunk beszélni. Üdvözlettel:(remélhetőleg jövendőbeli ) vezetőedzője: Fran Sánchez.

Ez a levél fogadott július elsején reggel. Szóval elfogadta a Fradi az értem tett ajánlatot. Kíváncsi leszek, mikor hívnak majd fel a volt csapatomtól emiatt. Én kb. holnap délutánra saccolnék. Addig még emésztgetik a dolgokat. Ma vásárlást terveztünk a lányokkal, így lassan készülődnöm kéne, de nincs erőm kikelni az ágyból. Még van 1,5 órám a találkozóig, így nagy nehézségek árán kimásztam az ágyból, letusoltam, majd egy nagy bögre kávéval beültem a tv elé. Épp a DIGI Sport ment, azon is a hírek. Pont az EB-ről beszélgettek.

- Következő vendégünk Dörnyei Balázs lesz, a Ferencváros TC női csapatának vezetőedzője- szólították volt edzőmet.

- Mond, mi a véleményed az EB-ről? Jó pár lányt hívtak be tőletek is a válogatottba. Szerinted azt a teljesítményt nyújtották, amire számítottak tőlük?

- Nagyon tehetséges lányok játszanak nálunk. Király Bianka nagyszerűen játszott, Tóth Angelina nagyszerűen megmutatta, hogy milyen tehetséges játékosunk, Kiss Ági és Nagy Daniella a középpályai játékban jeleskedett, és Tankó Kitti, mint az egyik legtehetségesebb játékosunk megmutatta, hogy miért is pont ő a csapatkapitánya a Fradis lányoknak- fényezte játékosait.

- Belsős információkból tudjuk, hogy Varga Andelin külföldre fog igazolni. Mit szólsz ehhez?

Láttam, ahogy megemlíti a nevemet, elkomorodik az arca.

- Andelin nem azt a teljesítményt nyújtotta, mint amit a Ferencváros TC elnöksége elvárt volna, így nem sok szerepet kapott a Fradi játékban. Őszintén szólva meglepődtem, hogy behívták a válogatottba.

- És mit szólsz az EB-n nyújtott játékára?

- Nem a legtehetségesebb játékosok közé sorolnám, de próbálta tartani azt a színvonalat, amit elvártak tőle.

- Szóval akkor nem is bánod, hogy eligazol?

- Nem, egyáltalán. Hátha ott megtanulja azt, amit itt nem sikerült neki.

- Köszönjük, hogy itt voltál. Dörnyei Balázst hallhatták.

Hát persze, hogy a kedvencét dicsérgeti, mit is vártam tőle. Na mindegy. A kávém elfogyasztása után gyorsan lezuhanyoztam, majd valami ruhát kerestem magamnak, megetettem Alexet, és autómba bepattanva elindultam a közeli pláza felé.

 A kávém elfogyasztása után gyorsan lezuhanyoztam, majd valami ruhát kerestem magamnak, megetettem Alexet, és autómba bepattanva elindultam a közeli pláza felé

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )Where stories live. Discover now