41. Akkor esküdjünk 2.

805 23 1
                                    

,, Fogjátok egymás kezét - nézzetek egymás szemébe. Minden évvel egyre többet tudtok meg egymásról - és egyre tisztábban szeretitek majd egymást. - Pam Brown ''

Életem legcsodálatosabb napja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Életem legcsodálatosabb napja. Nos, kimondtuk az igent, és kezdődhetett a lagzi. Egy hatalmas bárterem féleségben rendeztük meg. Teli kör alakú asztalokkal, csodálatos dekorációval, virágokkal. Annyira szép minden. 

Miután beértünk a bálterembe Rolival mindenki gratulált. Sorba jöttek oda a családtagok, majd a barátaink. Megjelent édesapám is, és bocsánatot kért. Annyira sajnálta, hogy nem ő kísért oltárhoz, de Király Gabi olyan, mintha a második apám lenne így én nem sajnáltam igazán. Haragudtam apára ezért, de már nem tehetek semmit. Nem akarok most erre gondolni, nem fogom elrontani az esküvőmet emiatt.

- Jól vagy?- suttogta a fülembe Roland, mikor pár pillanatra kettesben maradtunk.

- Igen, csak ránk ránk gondoltam. Hogy mi lesz ezután- bandzsítottam a dolgon.

Nem akarom, hogy emiatt ő is mérgelődjön. Elég, ha én gondolok erre néha.

- Mi lenne? Hajnalig bulizunk, majd elmegyünk nászútra, ahol mindent átbeszélünk- mosolygott rám biztatóan.

- Ugye örökre együtt maradunk majd?- suttogtam ajkára.

- Nem is kérdés. Örökkön- örökké együtt. Nem hagylak el titeket soha- csókolt meg.

Annyira jó volt ezt tőle hallani. Szívet melengető.

- Egy kis figyelmet kérnék- szólalt meg a násznagyunk, vagyis Dibusz Dénes, azaz Dini.

Igen, őt kértem fel, hogy legyen a násznagy. Annyira közeli barátságba kerültem vele, hogy így éreztem jónak.

- Szóval elérkeztünk ahhoz a pillanathoz, hogy megkérjük a Varga házaspárt, hogy járják el első közös táncukat, mint házaspár- fordult felénk, mire megszólalt az erre kijelölt zene.

- Na most mutasd meg azt a híres tánctudásodat- kacsintottam férjemre.

Igen, a férjem. Mert mostantól az. És ez ellen nem tehet semmit.

- Vargáné- húzott a táncparkett közepére, és hajolt közel hozzám.

- Nagyon szeretlek- suttogtam.

- Én is szeretlek édesem- csókolt meg nem megszakítva táncunkat.

A következő táncot is végig táncoltuk. 

Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )Where stories live. Discover now