" A jó házasság alapja a közös pszichózis, csak erősen kell hinni benne. "
2 nap. Ennyi van hátra. 2 nap és megházasodom. 48 óra, vagyis egy kicsivel több, és férjhez megyek Servando-hoz. Be kell, hogy valljam, iszonyatosan félek. Soha nem izgultam még ennyire, mint most.
Már mindent elintéztünk az esküvővel kapcsolatban. Holnap még az utolsó simítások vannak, és pénteken esküvő. Ma van a lánybúcsúm. Abban egyeztünk végül meg a lányokkal, hogy egy klubba fogunk elmenni. Linához és Daniellához csatlakozott Antonella Barcelonából, Kőműves Petra, Priska felesége, Zsóka, Némó barátnője, Bitó Zsófi, Nagyi barátnője, Cifra Kinga, Stieber barátője és Gera Timi, Gera Zoli felesége is. Szóval elég szép számban voltunk. Nálam gyülekeztünk, Aimee- re apu vigyáz ma, így nem kell még miatta is izgulnom, hogy mi van vele. A fiúk pedig, nos elutaztak Koper- be, Szlovéniába, ahol állítólag Miha állítása szerint kibéreltek egy helyet és ott buliznak majd. Véleményem szerint Servi egész jól kijön a fiúkkal, elég sok barátot gyűjtött magának, aminek nagyon örülök.
Itt állunk egy klubban, ami tele van emberrel. Mindenki nyomorog, árad belőlük a piaszag, pedig még csak este 8 óra van. Egy fekete lenge ruha van rajtam.
Azért kellett pont feketét, mert a lányok állítása szerint búcsúztatom a régi életemet, és pár nap múlva már nem élhetek kicsapongó életet. Kösz, mintha kicsapongó lennék chh.
Egy jó bulis szám szól, mikor a lányok bevonszolnak a tömegbe táncolni. Sajnos nem úsztam meg egy műanyag korona nélkül, így azzal a fejemen kezdtem el táncolni Daniella és Zsófi között. Minden dal között jó pár pohárral ittunk. A hatodiknál már kezdtem érezni a hatását. Esküszöm, ennyit még soha nem ittam. Kezdett kótyagos lenni a fejem, így egy kicsit leültem a lefoglalt asztalunkhoz a VIP részen. A pultnál kért vizemmel a kezemben néztem a táncoló tömeget. Láttam a lányokat. Mindenki olyan jól érzi magát.
KAMU SEDANG MEMBACA
Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )
Fiksi PenggemarMinden a Groupama Stadion parkolójában kezdődött, pedig akkor még nem is ismertük egymást. Majd minden megváltozott. Minden körülötted kezdett el forogni. Olyan dolgok történtek velem, amikre sohasem számítottam. Hiába voltál messze tőlem, hiába nem...