2. MLSZ

1.4K 41 1
                                    

Tisztelt Varga Andelin!
Szeretettel behívjuk önt a Magyar Válogatott 2016-os női csapatába. Az első megbeszélés időpontja 2016.05.26.-án csütörtökön lesz a Groupama stadion-ban délelőtt 9 órakor. Megjelenésére számítunk. Köszönettel az MLSZ vezetősége és a női csapat szövetségi kapitánya, Markó Edina!- olvastam fel a levelet. Ezt nem hiszem el. Behívtak a válogatottba. Ha nem tartanám a kezemben a levelet, el sem hinném. Ezt el kell mondanom Angelinának. Kezembe kaptam a telefonom és már tárcsáztam is. Nem kellett sokat várnom, már fel is vette.

- Behívtak a válogatottba- kiáltottam a telefonba, teljesen egyszerre barátnőmmel.
- Jesszus Andi, ezt nem hiszem el- sikította.
- Én sem. Végre talán most lesz lehetőségem megmutatni mindenkinek - kiabáltam.
- Jujj de jó lesz végre együtt focizni- nevetett.
- Igen- nevettem vele.
- Holnap melegítés fél 8-kor a Groupiban?- kérdezte.

Néha el szoktunk menni passzolgatni reggel csak, hogy tényleg formában legyünk.

- Okés, de viszem Alexet is. Szegényem már klausztrofóbiás lesz a sok bezártságtól- mondtam.
- Okés, akkor ott tali. Pusza- köszönt el.
- Pusza- raktam le a telefont.

1 hét és megbeszélés. Már most izgulok. Vajon kiket hívhattak még be? Ilyen gondolatokkal aludtam el.

~Nagy Dominik szemszöge ~

Most igazoltam vissza a Fradihoz. Még furcsa, hogy itthon vagyok. 1 hónapja volt az első edzésem itthon. Kezdek újra belerázódni a régi kerékvágásba. Ma is lesz edzésünk. Már a stadion előtt várakoztunk a többiekkel, mikor egy ismerős lány sétált el mellettünk. Fejét lehajtva sétált egy fekete Range Rower felé. Ő mit keres itt?
- Andi? -kérdeztem. Reméltem, hogy ő lesz az, és nem égetem le magam.
- Domi?- fordult felém.
- De rég láttalak- öleltem magamhoz.
- Igen rég volt- mondta.

Arcán látszott a döbbenet, hogy nem tudja mit keresek itt.

- Mit keresel itt?- kérdeztem tőle.
- Itt focizok. És te? Úgy tudtam a Legia játékosa vagy- mondta.
- Most igazoltam vissza. De nem is tudtam, hogy te is itt játszol. Nem láttalak még a pályán, pedig voltam már kinn pár meccseteken- mondtam neki meglepődve.
- Hát, nem nagyon játszok. Az edző nem szívlel- húzta el a szàját szomorúan.

Látszott rajta, hogy rosszul esik neki ez. Régen nagyon jól játszott, ő volt az egyetlen olyan lány akit ismertem, aki így tudott volna focizni. Amilyen cseleket tudott, öröm volt nézni.

- Beszéljek vele?- kérdeztem.
- Nem kell, de azért köszi- mosolyodott el.
- Képzeld, bekerültem a válogatottba- meséltem neki boldogan.
- Jajj, de örülök neked. Sikerült elérned az álmodat.
- Igen, én is örülök.
- Domi, ne csajozz. Gyere- kiabálta nekem Böde Dani.
- Bocsi- húztam el a számat.
- Semmi baj, úgy is mennem kell. Majd még beszélünk- köszönt el, és elsétált az autójához, míg én visszamentem a srácokhoz.
- Ki volt a kiscsaj?- kérdezte mosolyogva Batik Bence, mire mindenki az említett felé kapta a tekintetét.
- Ő egy nagyon régi barátom. Itt focizik ő is. Nagyon jól tolja- meséltem.

Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang