„ Az emlékek úgyis ott bujkálnak valahol a felszín alatt, akár valóságosak, akár nem, és olyankor bukkannak elő, amikor kedvük tartja. - Kendare Blake "
~ Varga Andelin szemszöge ~
Annyira csodálatos volt a nászutunk. Madridban voltunk 1 hétig, de nehéz szívvel jöttünk haza. Míg mi nászutaztunk Aimee Dominiknél nyaralt Lengyelországban. Annyira szereti a keresztapját, sokszor haza sem akar jönni tőle.
Nászutunk harmadik napján már annyira nyomasztott egy kérdés, hogy nem bírtam tovább, és odaálltam Roli elé.
- Oké, akkor most leülünk, és megbeszéljük a továbbiakat- ültem le elé az ágyra, míg ő épp próbált tévét nézni.
- Már vártam, meddig bírod- nevetett fel, majd ő is ülésbe tornászta magát.
- Haha- húztam gúnyos mosolyra számat.
Nos, ismer már egy kicsit.
- Oké, komoly vagyok. Szóval, hogy mi lesz velünk? Hát, hazamegyünk, Aimee is hazajön Domától, aztán össze cuccoltok, és odaköltöztök hozzám, ja és Alex is hazajön. Aztán, elmész a Honvédhoz próbajátékra, megállapítják mennyire fasza játékos vagy, azt élünk boldogan.
- Ennyire könnyű lenne?- szólaltam meg meglepődve.
- Igen, nekünk igen- bólogatott.
- De a te lakásod kicsi lesz hármunknak. Miért nem te jössz hozzánk?- gondolkoztam el.
- Mert mindig a nő költözik a hapsihoz, nem fordítva- érvelt tovább.
- De akkor is kicsi- makacskodtam.
- Majd, ha jön a következő bébi, akkor nézünk nagyobb házat- húzott magához közelebb és adott puszit az arcomra.
- Szóval, szeretnél még gyereket?- kérdeztem mosolyogva.
- Hát persze. Egy egész focicsapatnyit akarok még.
- Mennyit? Egyről még lehet szó, max kettőről, de aztán elég volt a szaporodásból. Mit gondolsz, hányszor legyek én még bálna azért, mert te focicsapatot akarsz?- néztem rá kérdőn.
Ne értsetek félre, imádom a gyermekeket, de csak nézni őket. Mármint az oké, hogy még 1 vagy két saját legyen, de 3- nál többet nem igazán tervezek. Elég nekem Rolit is megnevelni, nem, hogy annyi gyereket. Aztán ott van még a válogatott is, őket is nevelnie kell valakinek.
- Jó, majd ezt még megbeszéljük- legyintett nevetve.
Hiába próbálta elviccelni a dolgot, tudtam, hogy ebből nem fogok engedni.
- Beszéltél Szalaival? Az esküvő óta nem nagyon lehet Linát elérni.
- Szerintem Szala eléggé lefárasztja, nem kéne őket zavarni- vigyorgott perverz képpel a férjem.
YOU ARE READING
Varga or Varga ( Varga Roland Fanfiction )
FanfictionMinden a Groupama Stadion parkolójában kezdődött, pedig akkor még nem is ismertük egymást. Majd minden megváltozott. Minden körülötted kezdett el forogni. Olyan dolgok történtek velem, amikre sohasem számítottam. Hiába voltál messze tőlem, hiába nem...