Κεφάλαιο 1. Νικηφόρος- Δανάη

13.7K 562 44
                                    

Ο Νικηφόρος πέρασε άλλη μια νύχτα ξάγρυπνος. Πέταξε από πάνω του το σεντόνι και σηκώθηκε αγανακτισμένος. Βγήκε ξυπόλητος στο μπαλκόνι και κοίταξε την Αθήνα, που απλωνόταν μπροστά του με τα φώτα της να τρεμοπαίζουνε.

Το διαμέρισμά του στα βόρεια προάστεια ήταν στον τρίτο όροφο, της τριόροφης οικοδομής που είχε χτίσει  ο πατέρας του, για να μείνουν οι δύο γιοι του και ο ίδιος με τη γυναίκα του. Ήταν το τελευταίο του δημιούργημα, πριν πάρει σύνταξη σαν πολιτικός μηχανικός.

Στο δεύτερο όροφο, έμενε ο Δημήτρης ο αδερφός του Νικηφόρου, που ήταν παντρεμένος με την Στέλλα και είχαν ένα μωρό ενός χρόνου την Φαίδρα, που εκείνος υπεραγαπούσε. Στο ισόγειο έμεναν οι γονείς τους.

Το αεράκι που φύσηξε ξαφνικά , του θύμισε οτι το καλοκαίρι έφευγε. Αναστέναξε και μπήκε πάλι μέσα.

Πήγε στο γραφείο του και κοίταξε τον υπολογιστή του.  Την επόμενη μέρα είχε ένα  πολύ σημαντικό ραντεβού με τον μεγαλοεπιχειρηματία Αποστόλου και απ'ότι κατάλαβε από μια πρώτη συζήτηση που έκανε μαζί του, η δουλειά που ήθελε να τους αναθέσει θα ήταν πολύ μεγάλη.

Το βλέμμα του έφυγε από την οθόνη και καρφώθηκε στη φωτογραφία που βρισκόταν πίσω της. Το  χαμογελαστό πρόσωπο της Χριστίνας, τον κοίταζε από τη φωτογραφία που είχε πάντα πάνω στο γραφείο του. Ήταν αγκαλιά οι δυο τους, λίγο καιρό πριν εκείνη χαθεί για πάντα.

Άπλωσε το χέρι του, έπιασε την κορνίζα και με τα δάχτυλά του χάιδεψε το πρόσωπό της.  Του έλειπε κάθε στιγμή αυτά τα τέσσερα χρόνια. Έβαλε τη φωτογραφία στη θέση της  και κοίταξε και πάλι τον υπολογιστή του αλλά το μυαλό του ήδη ταξίδευε στο παρελθόν...

Με την Χριστίνα ήταν μαζί στη γυμναστική ακαδημία. Το  ψηλό κορίτσι με τα ξανθά μαλλιά και τα καστανά μάτια, τον είχε εντυπωσιάσει από την πρώτη στιγμή που την είδε. Ήταν σοβαρή και ταίριαζαν σε όλα . Είχαν σκοπό να αρραβωνιαστούν μόλις τελείωναν τη σχολή όπως και έκαναν. Μετά εκείνος έφυγε στο στρατό. Όταν επέστρεψε ο αδερφός του είχε ήδη ξεκινήσει τις απαραίτητες διαδικασίες για το γραφείο που ήθελαν να ανοίξουν.

Αφού άνοιξαν το γραφείο και ισορρόπησαν οικονομικά, τότε ο Νικηφόρος αποφάσισε να της προτείνει να παντρευτούν. Όταν της το είπε, η Χριστίνα του απάντησε οτι δεν χρειαζόταν να βιάζονται. Έπρεπε πρώτα να ορθοποδήσει η δουλειά του.

Ένα φθινοπωρινό βράδυ, ο Νικηφόρος την περίμενε στο σπίτι όταν χτύπησε το τηλέφωνό του. Από την αστυνομία τον ενημέρωσαν οτι ένα αυτοκίνητο είχε παρασύρει την Χριστίνα και μετά εξαφανίστηκε. Η κοπέλα είχε πεθάνει επι τόπου.

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ