Κεφάλαιο 65 - Είσαι η μοναδική και πραγματική αγάπη μου ...

5.2K 439 32
                                    

Η Δανάη μπήκε στο αυτοκίνητό της και έβαλε μπρος. Βγήκε από το πάρκινγκ και πήρε το δρόμο για την εταιρία. Στο ράδιο είχε βάλει τον αγαπημένο της σταθμό και σιγοτραγουδούσε το τραγούδι που έπαιζε εκείνη την ώρα και το οποίο μιλούσε για μια ερωτική προδοσία.  Όταν σταμάτησε στο φανάρι που βρισκόταν στην πρώτη διασταύρωση, κατέβασε τον καθρέφτη της για να ελέγξει το μακιγιάζ της. Πίσω της είδε σταματημένο ένα μικρό μαύρο αυτοκίνητο. Όταν το φανάρι έγινε πράσινο, ανέβασε τον καθρέφτη και ξεκίνησε.

 Κόντευε να φτάσει στην εταιρία, όταν σταμάτησε σε ένα άλλο φανάρι, το οποίο είχε μεγάλη διάρκεια. Κοίταξε γύρω της αφηρήμένη αλλά όταν τα μάτια της πήγαν στον μεσαίο καθρέφτη παρατήρησε οτι πίσω της βρισκόταν ακόμη το μικρό μαύρο αυτοκίνητο. Ανήσυχη κατέβασε τον καθρέφτη μπροστά της και επιβεβαίωσε οτι ήταν πραγματικά το ίδιο αυτοκίνητο με πριν.  Κάποιος την ακολουθούσε.

Στο μυαλό της ξαναζωντάνεψε η περιπέτεια της απαγωγής της και η καρδιά της άρχισε να χτυπάει γρήγορα. Πάτησε το νούμερο του πατέρα της και περίμενε. Στο δεύτερο χτύπημα ο πατέρας της σήκωσε το τηλέφωνο.

"Μπαμπά ! Μπαμπά βοήθεια. Κάποιος με ακολουθεί και δεν ξέρω τι να κάνω!" Ο πατέρας της τρομαγμένος της είπε: " Μην σταματάς πουθενά. Δεν ξέρουμε ποιοι μπορεί να είναι ή τι  θέλουνε από εσένα. Περίμενε να μιλήσω με κάποιον από την ασφάλεια! Μην κλείσεις το τηλέφωνο!!!"

Πάνω στον σύγχυσή του ο Κωστής σκέφτηκε τον Νικηφόρο. Εκείνος απάντησε αμέσως.

"Κάποιος ακολουθεί την Δανάη και είναι τρομοκρατημένη." Ο  Κωστής μίλησε πανικόβλητος χωρίς καν να τον χαιρετήσει. Του εξήγησε τι ακριβώς του είχε πει η Δανάη.

Ο Νικηφόρος αφού σκέφτηκε είπε αποφασιστικά : " Πες στην Δανάη να έρθει στο πάρκινγκ της καφετέριας που θα της πω. "  Ο Νικηφόρος είπε το όνομα μιας καφετέριας που βρισκόταν κοντά στο γραφείο του και η Δανάη την γνώριζε.

Όταν έκλεισε το τηλέφωνο, ξεκίνησε αμέσως, ειδοποιώντας και τον Πέτρο μαζί με άλλους δύο συναδέλφους του να τον συνοδεύσουν αφού δεν ήξερε τι θα αντιμετώπιζαν και αν υπήρχαν άλλοι συνεργοί που ακολουθούσαν, το μαύρο αυτοκίνητο.

Δεν είπε στην Δανάη  να πάει στα γραφεία τους γιατί αν αυτοί που την ακολουθούσαν την είχαν ψάξει πριν, μπορεί να γνώριζαν οτι εκείνος ήταν σωματοφύλακάς της και να μην την ακολουθούσαν  εκεί και έτσι να μην κατάφερναν να τον πιάσουν.

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Where stories live. Discover now