Όταν η Δανάη άνοιξε τα μάτια της, βρισκόταν στο πάτωμα ενώ ο Νικηφόρος στήριζε την πλάτη και το κεφάλι της στο μπράτσο του. Τα σοκολατένια του μάτια την κοίταζαν τρυφερά.
Εκείνη έπιασε το χέρι του και το έσφιξε με αγωνία: " Νικηφόρε, οι γονείς μου;" Η φωνή της έτρεμε.
Εκείνος έσφιξε το χέρι της και της είπε : " Έγινε μια βομβιστική επίθεση στο δρόμο προς το ξενοδοχείο. Ο οδηγός και οι γονείς σου τραυματίστηκαν σοβαρά. Και οι τρεις εγχειρίζονται."
"Πρέπει να πάω κοντά τους." είπε πανικόβλητη η Δανάη και ελευθερώθηκε από την αγκαλιά του.
Ο Νικηφόρος σηκώθηκε όρθιος : " Πήγαινε ντύσου να φύγουμε."
Ο Νίκος, η Μαρίνα και η Σοφία πήγαν μαζί τους.
Όταν έφτασαν στο νοσοκομείο ο διάδρομος έξω από το χειρουργείο ήταν άδειος αλλά η Δανάη δεν κάθισε στα καθίσματα. Προτίμησε να σταθεί όρθια και να κοιτάζει τις πόρτες του χειρουργείου.
Οι υπόλοιποι κάθισαν ενώ ο Νικηφόρος στάθηκε όρθιος δίπλα της.
Μπορούσε να δει οτι το μυαλό της Δανάης ήταν μέσα στο χειρουργείο. Με το πρόσωπό της να προδίδει τη σύγχυσή και τη στεναχώρια της έμοιαζε με χαμένο παιδί.
Δεν ήξερε πόσος χρόνος είχε περάσει όταν βγήκε ένας γιατρός. Η Δανάη έτρεξε αμέσως κοντά του: " Γιατρέ πως είναι;"
Εκείνος είπε καθησυχαστικά: " Και οι τρεις έχουν διαφύγει τον κίνδυνο αλλά για να δούμε τι πραγματικά συμβαίνει θα πρέπει να ξυπνήσουν πρώτα, πράγμα που δεν θα συμβεί για ένα διάστημα."
Η Δανάη ανέπνευσε ανακουφισμένη. Οι γονείς της θα ζούσαν.
Οι φίλοι της πήγαν κοντά της και την αγκάλιασαν.
"Τώρα μπορείτε να φύγετε. Δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρηθείτε άλλο. Αν θέλετε μπορείτε να έρθετε το πρωί." είπε εκείνη και τα παιδιά συμφώνησαν. Ο Νίκος παρόλο που δεν ήθελε να φύγει συμφώνησε γιατί θα έπρεπε να συνοδεύσει την αδερφή του και την Σοφία.
Έτσι στο διάδρομο έμειναν μόνο εκείνη και ο Νικηφόρος. Η Δανάη τον κοίταξε φοβισμένα: " Εκείνος ο παρανοϊκός το έκανε. Έτσι δεν είναι;"
Κούνησε καταφατικά το κεφάλι του λέγοντας: " Έτσι υποπτεύομαι."
Εκείνη κάθισε σε ένα από τα καθίσματα με εκείνον να στέκεται όρθιος μπροστά της.
STAI LEGGENDO
ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2
Storie d'amoreΗ Δανάη ήταν η κακομαθημένη κόρη του διάσημου επιχειρηματία Κωστή Αποστόλου. Στα εικοσιτρία της χρόνια δεν είχε μάθει όρια γιατί ποτέ κανείς δεν της τα έβαλε. Όταν ήθελε κάτι απλά το έπαιρνε. Είχε μεγαλώσει πιστεύοντας οτι είναι το κέντρο του κόσμ...