Κεφάλαιο 50 - Η οικογένεια

4.9K 464 18
                                    

Η Χριστίνα δάγκωνε τα νύχια της από την αγωνία καθώς περίμενε ενημέρωση από τον φίλο της. Είχε ειδοποιήσει το φίλο της τον γιατρό, οτι ο Νικηφόρος είχε φύγει από το σπίτι της, αμέσως μόλις εκείνος έφυγε πανικόβλητος. Τώρα περίμενε να μάθει αν τελικά αν το σχέδιό τους να εξαφανίσουν την Δανάη είχε πετύχει.

Το τηλέφωνό της χτύπησε και εκείνη τινάχτηκε ξαφνιασμένη: "Ναι;"

"Έλα εγώ είμαι. Το σχέδιο απέτυχε."

Απογοητεύτηκε: "Τί έγινε; Πρόλαβε ο Νικηφόρος;"

"Ακόμη δεν ξέρω λεπτομέρειες. Πήγε εκεί η αστυνομία πριν προλάβουν να βρουν την Αποστόλου και μπόρεσαν και συνέλαβαν κάποιους από τους άντρες."

Η Χριστίνα αισθάνθηκε χαρά που κανείς εκτός από τον φίλο της δεν γνώριζε τη συμμετοχή της .

"Έρχομαι από το σπίτι σου να τα πούμε από κοντά." της είπε εκείνος και έκλεισε το τηλέφωνο.


Όταν έφτασε πήγαν και κάθισαν στο σαλόνι.

"Και τώρα τι θα γίνει;" τον ρώτησε με αγωνία.

"Οι άνθρωποι που θέλουν την Αποστόλου δεν πρόκειται να σταματήσουν.Τα συμφέροντά τους είναι μεγάλα για να σταματήσουν." είπε ο άντρας σκεφτικός.

"Καλά ποιοι είναι και γιατί τη θέλουν τόσο πολύ;"

"Ο Αποστόλου ανακάλυψε ένα φάρμακο που όταν θα βγει στην αγορά θα σαρώσει. Εγώ δουλεύω για μια πολυεθνική φαρμακευτική εταιρία, η οποία θέλει πάσει θυσία αυτό το φάρμακο. Έκαναν πολλές προσπάθειες για να πείσουν  τον Αποστόλου να τους το πουλήσει αλλά εκείνος είναι ανένδοτος, έτσι αποφάσισαν να βρουν τρόπο να τον πιέσουν.

Έκαναν απόπειρες δολοφονίας κατά της κόρης του για να του δείξουν πόσο σοβαρά μιλούσαν αλλά και πάλι εκείνος δεν δέχτηκε. Τώρα ο στόχος τους είναι να την απαγάγουν ώστε να τον εκβιάσουν με την ζωή της.

Εσύ μπορείς να παίξεις σημαντικό ρόλο σε αυτό, αφού είσαι κοντά στον σωματοφύλακά της και έτσι μπορείς από τη μια να μας πεις που την έχει κρύψει και από την άλλη να τον απομακρύνεις από κοντά της όταν χρειαστεί. " ένα σατανικό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του φίλου της.

Η Χριστίνα τον κοίταξε λίγο τρομαγμένη αλλά από την άλλη δεν θα άφηνε την ευκαιρία να ξεφορτωθεί την αντιπαλό της, στην καρδιά του Νικηφόρου.


Ο Νικηφόρος καθόταν στο γραφείο του. Είχε μόλις κλείσει το τηλέφωνο με τον αδερφό του. Η αστυνομία είχε καταφέρει να πιάσει κάποιους από τους άντρες που είχαν μπει στο σπίτι. Από ότι του είπε οι τύποι ήταν πολύ οργανωμένοι. Δεν ήταν απλοί εγκληματίες. Είχαν μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας.

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Onde histórias criam vida. Descubra agora