Κεφάλαιο 41- Έρωτας δηλητήριο

5.3K 470 17
                                    


Ο Νικηφόρος ήθελε να τραβηχτεί από το φιλί της Χριστίνας αλλά δεν ήθελε να την πληγώσει και έτσι δεν αντέδρασε. Όταν όμως εκείνη κάθισε πίσω στη θέση της και είδε μπροστά του το παγωμένο βλέμμα της Δανάης, αισθάνθηκε οτι η καρδιά του γινόταν κομμάτια. Την παρακολούθησε να του γυρνάει την πλάτη και να προχωράει περήφανα προς το τραπέζι της χωρίς να του ρίξει δεύτερη ματιά.

Τι είδους σατανική σύμπτωση ήταν αυτή; Τώρα εκείνη τι θα σκεφτόταν; Θα είχε σχηματίσει τη χειρότερη εικόνα για εκείνον και δικαιολογημένα. Ο Νικηφόρος δεν μπορούσε να πάρει το βλέμμα του από πάνω της. Η ψυχή του καιγόταν από λαχτάρα για την Δανάηαλλά έπρεπε να κάτσει εκεί δίπλα στην Χριστίνα . Εκείνη δίπλα του, του μιλούσε συνεχώς. Κάποια στιγμή όμως που κατάλαβε τη σιωπή του, σήκωσε το βλέμμα της από το πιάτο και ακολούθησε το δικό του.

"Ξέρεις αυτό το ζευγάρι;" τον ρώτησε με ενδιαφέρον.

" Δεν είναι ζευγάρι. Η κοπέλα είναι...ήταν... πελάτισσά μου." είπε σφιγμένα εκείνος εξακολουθώντας να κοιτάζει την Δανάη. Όσο και να το ήθελε δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια του από επάνω της.

"Γιατί δεν την χαιρέτησες;"

" Γιατί πλέον δεν είναι." είπε στεγνά ο Νικηφόρος ενώ από μέσα του συμπλήρωνε: ' και γιατί την πλήγωσα πολύ και γιατί ενώ θέλω να την πάρω στην αγκαλιά μου πρέπει να την παρακολουθώ από μακριά αφού δεν έχω το δικαίωμα.' 


Ο Στέφανος κράτησε την καρέκλα  για να καθίσει η Δανάη. Εκείνη έβρισε απο μέσα της όταν είδε οτι η θέση της ήταν απέναντι από το τραπέζι του Νικηφόρου. Προσπάθησε πολύ για να μην κοιτάξει άλλο προς το μέρος του. Άρχισε να συζητάει φιλικά με τον Στέφανο που ήταν πολύ ευχάριστος συζητητής. Ευτυχώς πολλά από τα ενδιαφέροντά τους ήταν κοινά.

Η κουβέντα μαζί του, πέρα από οτι την βοήθησε να πάρει το μυαλό της από τον Νικηφόρο, της αποκάλυψε και το λόγο που ο πατέρας της τον προσέλαβε. Οι περγαμηνές του ήταν πολλές και η εμπειρία του, παρά τη μικρή του ηλικία, ήταν σημαντική. Φαινόταν χαρισματική προσωπικότητα.

Την ώρα που ο Στέφανος της γέμιζε το ποτήρι με κρασί, η Δανάη επέτρεψε στον εαυτό της να ρίξει μια κλεφτή ματιά στον Νικηφόρο και έπιασε το βλέμμα του καρφωμένο επάνω της. Έστρεψε πάλι βιαστικά το βλέμμα της στον Στέφανο ενώ σκεφτόταν οτι η κοπέλα δίπλα στον Νικηφόρο ήταν αρκετά όμορφη και έδειχνε πολύ ερωτευμένη μαζί του. Το σφίξιμο στην καρδιά της δυνάμωσε. Ωστε αυτός ήταν ο λόγος που άλλαξε γνώμη για την σχέση τους.

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ