Κεφάλαιο 5 - Νίκη; Δε νομίζω!

5.5K 495 16
                                    

Η Δανάη μόλις βγήκε από το σπίτι έβγαλε το κινητό της και τηλεφώνησεστην Μαρίνα τη μια από τις δύο φίλες της και της ζήτησε να πάρει τη Σοφία και να την συναντήσουν στην αγαπημένη τους καφετέρια.  Όταν ο Πέτροςβγήκε από το σπίτι πήγε στο αυτοκίνητο και της άνοιξε την πόρτα για να μπει.

Ήταν σίγουρη οτι οι φίλες της θα εντυπωσιαζόταν μαζί του. Ο Πέτρος ψηλός αθλητικός με πολύ ωραία μάτια σίγουρα θα ενθουσίαζε τις φίλες της και κυρίως τη Μαρίνα.

Όταν έφτασαν στην καφετέρια, οι δυο τους κάθισαν σε χωριστά τραπέζια, όμως πριν πάει ο Πέτρος στο δικό του, του είπε: " Παρήγγειλε πρωινό για να φας. Θα στο κεράσω εγώ." Το ζεστό χαμόγελό της τον σάστισε.

Οι Μαρίνα και Σοφία μπήκαν στην καφετέρια μετά από λίγο. Οι τρεις τους, ήταν φίλες από το γυμνάσιο. Η Μαρίνα ήταν μέτρια στο ύψος, με εντυπωσιακά κόκκινα σπαστά μαλλιά που έφταναν μέχρι τον ώμο της. Η Σοφία ήταν καστανή, με μακριά ίσια μαλλιά, λίγο πιο ψηλή από την Μαρίνα αλλά πιο κοντή από την ίδια. Οι φίλες της την είδαν αμέσως μόλις μπήκαν και πήγαν κοντά της.

Η Μαρίνα αφού κάθισε είπε: "Καλά τι σε έπιασε πρωί πρωί και μας ξεσήκωσες αφού θα συναντιόμασταν αργότερα; Ο  πατέρας μου ευκαιρία βρήκε να μου την πει,"  Χόντρυνε τη φωνή  της για να μοιάσει αντρική και μιμήθηκε  τη φωνή του πατέρα της: " Αν σου ζητούσα εγώ να ξυπνήσεις τόσο νωρίς δε θα το έκανες ποτέ, για τη φίλη σου όμως..."

Η Σοφία κούνησε το κεφάλι της: " Το ίδιο και οι δικοί μου. Βλέπεις είναι Σάββατο και είναι όλοι στο σπίτι."

"Συγνώμη κορίτσια. Δεν είχα άλλη επιλογή. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας!" είπε η Δανάη χαμηλώνοντας την ένταση της φωνής της.

Οι φίλες της την κοίταξαν ανήσυχες: "Τι έγινε;" ρώτησε η Σοφία.

"Ο πατέρας μου θέλει να μου βάλει σωματοφύλακα. Μου είπε οτι δέχτηκε κάποιες απειλές και θέλει κάποιος να με συνοδεύει παντού αλλά εγώ αυτό δεν πρόκειται να το δεχτώ." είπε εκνευρισμένη.

Η Σοφία κοίταξε την φίλη της : " Μήπως ο πατέρας σου έχει δίκιο και υπάρχει κίνδυνος;"

Η Δανάη σούφρωσε τα χείλη της : " Νομίζω οτι οι γονείς μου προσπαθούν να με φοβίσουν για να γίνω το καλό κορίτσι που θα πηγαίνει στο γραφείο και θα υπακούει τυφλά ότι της λένε. Μόλις τελείωσα τη σχολή άρχισαν να με πιέζουν να πάω στην εταιρία για  δουλειά όμως εγώ θέλω να διασκεδάσω λίγο πρώτα."

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2حيث تعيش القصص. اكتشف الآن