Το επόμενο πρωί ο Νικηφόρος συνόδευσε την Δανάη στο γραφείο. Εκεί υπήρχαν ήδη αρκετά επιπλέον άτομα της ασφάλειας, που τα είχε στείλει ο Δημήτρης, μετά από συνεννόηση που είχαν κάνει το προηγούμενο βράδυ. Ο καθηγητής θα πήγαινε για τη συνάντηση το μεσημέρι.
Στο γραφείο, η Δανάη που είχε μείνει ξύπνια μέχρι πολύ αργά για να διαβάσει αυτά που της είχε στείλει ο Λουκάς, αισθανόταν κουρασμένη. Ακούμπησε πίσω στην πολυθρόνα και έκλεισε τα μάτια της.
Αμέσως άκουσε τη βαθιά φωνή του Νικηφόρου: " Είσαι καλά;"
Άνοιξε και πάλι τα μάτια της: " Νυστάζω λίγο."
Ο Νικηφόρος της είχε προτείνει αν ήθελε να χρησιμοποιεί εκείνη την κρεβατοκάμαρα και εκείνος θα κοιμόταν στο σαλόνι αλλά η Δανάη ήταν ανένδοτη. Μπορούσαν να κοιμηθούν και οι δυο στο κρεβάτι, όμως το προηγούμενο βράδυ, λόγω δουλειάς, είχε καθίσει στο σαλόνι μέχρι τα ξημερώματα.
"Μόλις τελειώσει το ραντεβού σου, να γυρίσουμε σπίτι να κοιμηθείς. Κοιμήθηκες ελάχιστα χθες το βράδυ."
"Μμμμ." έκανε εκείνη. Τα μάτια της είχαν κλείσει και πάλι.
Ο καθηγητής Τζόουνς έφτασε λίγο μετά τις μία και η συνάντηση του με την Δανάη πήγε πολύ καλά.
Εκείνος ήταν ένας άντρας γύρω στα εξήντα. Τα άσπρα μαλλιά του ήταν αναστατωμένα και είχε και γενειάδα. Τα ξεθωριασμένα γαλανά μάτια του έδειχναν πανέξυπνα πίσω από τα στρογγυλά γυαλάκια που φορούσε και ήταν πολύ χαρούμενος τύπος.
Η Δανάη στην αρχή του έκανε μια παρουσίαση για το νέο φάρμακο και τις προσδοκίες τους. Μόλις τελείωσε η παρουσίαση, ο καθηγητής άκουσε υπομονετικά όλες τις ερωτήσεις που είχαν συγκεντρωθεί από την ερευνητική ομάδα και τις απάντησε με προθυμία.
Όταν τελείωσε η συνάντησή τους και πριν φύγει γύρισε και της είπε: " Σίγουρα έχετε κάτι πολύ καλό εδώ. Χαίρομαι για τον τρόπο σκέψης του πατέρα σου και τον δικό σου. Ελπίζω τα κοράκια του χώρου, να μην καταφέρουν να σας αλλάξουν γνώμη. "
Άπλωσε το χέρι του προς το μέρος της με μια κάρτα: " Αυτό είναι το τηλέφωνό μου. Όποια στιγμή χρειαστείτε βοήθεια, τηλεφώνησέ μου. Αν δεν μπορέσω να σου απαντήσω εκείνη τη στιγμή, θα σε πάρω μόλις μπορέσω."
Ο καθηγητής έφυγε αφήνοντας της τις καλύτερες εντυπώσεις. Καθώς έβγαιναν από την αίθουσα εκείνη στράφηκε στον Νικηφόρο: "Πως σου φάνηκε;"
DU LIEST GERADE
ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2
RomantikΗ Δανάη ήταν η κακομαθημένη κόρη του διάσημου επιχειρηματία Κωστή Αποστόλου. Στα εικοσιτρία της χρόνια δεν είχε μάθει όρια γιατί ποτέ κανείς δεν της τα έβαλε. Όταν ήθελε κάτι απλά το έπαιρνε. Είχε μεγαλώσει πιστεύοντας οτι είναι το κέντρο του κόσμ...