Κεφάλαιο 24 - Ο πόλεμος αρχίζει

5.3K 455 12
                                    

Ο Νικηφόρος δεν έκλεισε μάτι όλη τη νύχτα από τα νεύρα του. Αυτή η μικρή ήταν μεγάλη δοκιμασία για εκείνον.

Όταν κατέβηκε στην κουζίνα της μητέρας του για πρωινό, οι γονείς του κοιτάχτηκαν ανήσυχοι.

"Πάλι δεν κοιμήθηκες το βράδυ;" ρώτησε η μαμά του.

Η Βιβή Βρανά ήταν η κλασσική μάνα κλώσσα. Ήθελε τα παιδιά της κάτω από τις φτερούγες της και δεν υπήρχε περίπτωση να της ξεφύγει κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά τους. Τις τελευταίες μέρες παρατηρούσε την αλλαγή στον Νικηφόρο αλλά ακόμη δεν είχε καταλήξει στο αν ήταν για καλό ή για κακό. 

"Είμαι καλά μαμά." της είπε εκείνος καθησυχαστικά.

"Αφού βλέπω τα μάτια σου. Έχουν μαύρους κύκλους. Να σου κάνω ένα φυσικό χυμό πορτοκάλι;" επέμεινε εκείνη.

"Όχι ένα καφέ θέλω μόνο." είχε αρχίσει να εκνευρίζεται.

" Με άδειο στομάχι; Φάε  τουλάχιστον κάτι. Να σου κάνω ψωμάκι  με βούτυρο και μαρμελάδα;" προφανώς η Βιβή σκεφτόταν οτι με την επιμονή ίσως να κατάφερνε κάτι.

"Μαμά... Θέλω μόνο καφέ." ο Νικηφόρος μίλησε αυστηρά.

"Καλά παιδί μου, εγώ για το καλό σου το λέω. Τι θελω και μιλάω και γίνομαι κακιά..." η Βιβή συνέχισε να μουρμουρίζει χαμηλόφωνα καθώς ετοίμαζε τον καφέ.

Ο Φώτης κοίταξε το γιο του: " Γιατί είσαι έτσι;"

"Δεν έχω τίποτα. Οι κλασσικές αυπνίες μου."

"Και όμως υπάρχει κάτι διαφορετικό επάνω σου. Σα να έχεις ζωντανέψει λίγο." προσπάθησε να το αναλύσει ο πατέρας του.

"Είμαι ζωντανός ξέρεις."

"Καταλαβαίνεις πολύ καλά τι εννοώ. Η μικρή του Κωστή ευθύνεται για αυτήν την ξαφνική σου αφύπνιση;"

"Δεν ξέρεις τι λες μπαμπά. Αυτή είναι σκέτος μπελάς. Δεν ξέρει τι πάει να πει μέτρο."

"Εγώ από το λίγο που την γνώρισα, νομίζω οτι είναι μια χαρά κοπέλα. Μήπως την έχεις παρεξηγήσει;"

"Εσύ είσαι θετικά διατεθειμένος απέναντί της, λόγω του φίλου σου. Αλλά αυτή είναι τελείως διαφορετική από τους γονείς της. Μήπως την υιοθέτησαν;"

 Ο πατέρας του χαμογέλασε: "Πρόσεξε μην είσαι άδικος απέναντί της γιατί αν κάποια στιγμή το μετανιώσεις, τα πράγματα θα είναι δύσκολα. Θα της έχεις δημιουργήσει προκατάλειψη για εσένα."

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora