Κεφάλαιο 68 - Επίλογος

9K 635 77
                                    


Τις επόμενες μέρες η Δανάη δεν έφυγε καθόλου από το πλευρό του Νικηφόρου και εκείνος απολάμβανε την προσοχή που του έδινε. Εκείνη δεν έδινε σημασία στις ζαλάδες της και προσπαθούσε να τρώει καλά και να ξεκουράζεται για να τις αποφύγει, θεωρώντας οτι οφείλονταν στο άγχος και την ταλαιπωρία που είχε περάσει .

Την ημέρα που ο Νικηφόρος  θα έπαιρνε εξιτήριο, η Δανάη πήγαινε για να τακτοποιήσει τα χαρτιά του. Περιμένοντας την σειρά της,  είδε πίσω της μια έγκυο γυναίκα. 

"Μπορείτε να πάτε να καθίσετε και θα σας φωνάξω όταν έρθει η σειρά σας." της είπε ευγενικά.

Εκείνη της χαμογέλασε: " Μπα! Δεν πειράζει. Τώρα είμαι μια χαρά. Οι πρώτοι μήνες ήταν λίγο δύσκολοι με τις ναυτίες και τις ζαλάδες."

Η  Δανάη έχασε το χρώμα της. Φυσικά, είχε να δει περίοδο τρεις μήνες. Πώς δεν το είχε σκεφτεί;

Αφού τελείωσε με τα χαρτιά, πήγε στο μικροβιολογικό τμήμα και έκανε εξέταση αίματος για εγκυμοσύνη. Όταν επέστρεψε στο δωμάτιο ο Νικηφόρος που ντυνόταν εκείνη την ώρα, πήγε προς το μέρος της ανήσυχος : " Γιατί είσαι τόσο χλωμή; Έγινε κάτι;"

Εκείνη τον αγκάλιασε και τον ρώτησε: " Με αγαπάς;"

Ο Νικηφόρος χαμογέλασε και την έσφιξε επάνω του: " Ναι, σε αγαπώ πολύ. Τόσο πολύ που γίνομαι δυστυχισμένος μακριά σου και γι αυτό χαίρομαι πολύ που θα έρθεις να μείνεις μαζί μου." Είχαν αποφασίσει να μείνουν μαζί για να τον προσέχει, όσο ο Νικηφόρος θα ανάρρωνε.

Εκείνη χαμογέλασε ευτυχισμένη και ηρέμησε.


Ο Πέτρος ήταν αυτός που πήγε να τους πάρει από το νοσοκομείο και η Δανάη στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου σκεφτόταν οτι ευτυχώς όλα πια είχαν βρει την ισορροπία τους. Ο πατέρας της ήταν πια το ίδιο ενθουσιώδης με τον Νικηφόρο όσο στην αρχή και οι σχέσεις των δύο οικογενειών  έγιναν ακόμη πιο στενές, αφού μπήκαν και οι μαμάδες στην μέση. Αυτό όμως που προβλημάτιζε την Δανάη ήταν οτι ο Νικηφόρος δεν έλεγε τίποτα για να κάνουν πιο επίσημη την σχέση τους  και αυτός ήταν ο λόγος που όταν σκέφτηκε οτι μπορεί να ήταν έγκυος πανικοβλήθηκε.

Όταν έφτασαν στο διαμέρισμα του Νικηφόρου, ο Πέτρος άφησε τα σακίδιά τους και έφυγε αμέσως.

"Η μαμά σου πως και δεν σε περίμενε;" ρώτησε εκείνη με περιέργεια.

" Είχε κάποιες δουλειές να κάνει και βγήκε." είπε ο Νικηφόρος και μετά συμπλήρωσε: " Θα μπω για ένα μπάνιο."

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Onde histórias criam vida. Descubra agora