Κεφάλαιο 35 - Δεν θέλω να σε πληγώσω

5.3K 480 29
                                    

Η Δανάη παράτησε το μπλοκ ζωγραφικής πάνω στο κρεβάτι της και πήγε προς το δωμάτιο του Νικηφόρου. Ο Πέτρος μόλις την είδε σηκώθηκε.

"Πέτρο, γιατί είσαι εδώ;" ρώτησε με περιέργεια.

"Ο Νικηφόρος έπρεπε να φύγει για μια δουλειά." 

Απογοήτευση φάνηκε στο πρόσωπο της Δανάης: " Α! Ναι; Δεν μου είπε τίποτα. "  Περίμενε οτι τουλάχιστον θα της έλεγε οτι θα έφευγε.

Γύρισε στο δωμάτιό της και απάντησε στο τηλέφωνό της που χτυπούσε.  Ήταν οι γονείς της.  Αφού μίλησε για λίγο μαζί τους, άρχισε να ετοιμάζεται για ύπνο.

Ήταν ξημερώματα όταν άκουσε θόρυβο στο διάδρομο, που  την ξύπνησε  και ψίθυρους. Πετάχτηκε από το κρεβάτι και κόλλησε το αυτί της στην πόρτα, για να ακούσει τι συνέβαινε, τρομαγμένη. Η μια από τις φωνές ήταν σίγουρη οτι ήταν του Νικηφόρου που επέστρεψε. Άνοιξε λίγο την πόρτα και κοίταξε από την σχισμή. Είδε τον Νικηφόρο να στηρίζεται στον τοίχο. Δεν φαινόταν καλά. Τα ρούχα του ήταν τσαλακωμένα και το πουκάμισό του ανοιχτό. Κρατιόταν όρθιος με το ζόρι και τα μάτια του ήταν μισόκλειστα. Μιλούσε στον Πέτρο μπερδεμένα.

Ο Πέτρος τον πήγε στο δωμάτιο του και η Δανάη τον ακολούθησε κρυφά. Εκείνος, αφού τον έβαλε στο κρεβάτι του, είπε οτι θα  πήγαινε να του φέρει νερό για να πιει και έφυγε.

Μόλις απομακρύνθηκε, η Δανάη γλίστρησε στο δωμάτιο του Νικηφόρου και πήγε κοντά του. Εκείνος κοιμόταν αλλά η ανάσα του μύριζε αλκοόλ.

"Νικηφόρε, γιατί ήπιες τόσο;" ψιθύρισε αλλά εκείνος την άκουσε και άνοιξε τα μάτια του.

"Δανάη..." την κοίταξε ονειροπόλα. Μετά άπλωσε το χέρι του με μια περίεργη έκφραση στο ρόσωπό του και έπιασε το δικό της. "Εγώ.... εγώ δεν θέλω να σε πληγώσω... Μην πληγωθείς εξαιτίας μου..." Το χέρι του έπεσε και τον πήρε ο ύπνος.


Η Δανάη έφυγε προβληματισμένη στο δωμάτιό της. Γιατί ο Νικηφόρος είχε γίνει έτσι και τι ήταν αυτά που της έλεγε;


Η μέρα ξημέρωσε με έναν λαμπρό ήλιο. Όμως η Δανάη ξύπνησε με ένα άσχημο προαίσθημα, ίσως λόγω του Νικηφόρου.

Όταν κατέβηκε στην κουζίνα η Κατερίνα της ετοίμασε το πρωινό.

"Ο Νικηφόρος δεν κατέβηκε ακόμη;"

"Κατέβηκε λίγη ώρα πριν και δεν έφαγε τίποτα. Έφυγε κατευθείαν."

"Έφυγε;"

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Where stories live. Discover now