Η Δανάη ζήτησε από την Σοφία να της πάει μερικά από τα περιοδικά που την ανέφεραν και εκείνη κατέβηκε στο κυλικείο. Όταν επέστρεψε στα χέρια της κρατούσε εφημερίδες και περιοδικά που τα ακούμπησε στο τραπεζάκι δίπλα στη φίλη της. Η Δανάη άρχισε να τα διαβάσει και η έκφρασή της σκοτείνιαζε όλο και περισσότερο.
Ο Δημήτρης από απέναντι έσκυψε και είπε στον αδερφό του ψιθυριστά: "Μάλλον το ανακάλυψε."
Ο Νικηφόρος την κοίταξε και είπε απότομα: "Αυτά είναι τα αποτελέσματα των δικών της πράξεων."
Η Δανάη είδε τις επίμαχες φωτογραφίες. Η μία την έδειχνε το βράδυ στο κλαμπ που ο Νικηφόρος την είχε στριμώξει στον τοίχο ενώ η άλλη ήταν τραβηγμένη στην παραλία τη μέρα της επίθεσης, την ώρα που ο Νίκος είχε σκύψει κοντά της, γιατί είχε χυθεί ο καφές πάνω της. Και στις δύο περιπτώσεις η φωτογραφία ήταν τραβηγμένη από τέτοια γωνία που φαινόταν σα να την φιλούσαν.
Ο Νικηφόρος πήγε και στάθηκε δίπλα της: " Τι έγινε;"
Εκείνη έκλεισε το περιοδικό που κρατούσε στα χέρια της και είπε αδιάφορα: " Τίποτα σοβαρό." Το έριξε στο τραπεζάκι δίπλα της και σηκώθηκε για να πάει και να σταθεί δίπλα στο παράθυρο με τα χέρια της σταυρωμένα στο στήθος της. Θα φρόντιζε κάποια στιγμή για αυτή τη δυσφήμιση αλλά τώρα προείχε η υγεία των γονιών της. Δεν ήθελε να ασχοληθεί με τίποτα άλλο.
Ο Νικηφόρος έπιασε το περιοδικό και το ξεφύλλισε ώσπου έφτασε στις φωτογραφίες της Δανάης. Έμεινε έκπληκτος όταν είδε οτι ο ένας από τους δύο πρωταγωνιστές ήταν ο ίδιος. Μάλιστα παρότι είχαν φιληθεί, η φωτογραφία δεν ήταν από την ώρα του φιλιού αλλά από την ώρα που της μιλούσε όμως ήταν τραβηγμένη έτσι ώστε να τους δείχνει να φιλιούνται. Κοίταξε και την άλλη φωτογραφία στην οποία πιθανόν να είχε συμβεί το ίδιο. Τα μάτια του στράφηκαν σε εκείνη, που είχε σταθεί και χάζευε τον πορτοκαλί ουρανό.
Άραγε ποια να ήταν η πραγματική Δανάη;
Αργότερα ο γιατρόςπου ήταν υπεύθυνος για τους γονείς της, την κάλεσε στο γραφείο του και της είπε οτι δεν χρειαζόταν να παραμένει άλλο εκεί αφού οι γονείς της δεν θα ξυπνούσαν τις επόμενες μέρες. Θα μπορούσε να πηγαίνει να τους βλέπει αλλά δεν είχε νόημα να περιμένει συνέχεια στο νοσοκομείο.
Όταν η Δανάη βγήκε από το γραφείο, πλησίασε τον Νικηφόρο και του είπε τι της πρότεινε ο γιατρός. Εκείνος συμφώνησε μαζί του και την διαβεβαίωσε οτι οι γονείς της θα ήταν απολύτως ασφαλείς.
BẠN ĐANG ĐỌC
ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2
Lãng mạnΗ Δανάη ήταν η κακομαθημένη κόρη του διάσημου επιχειρηματία Κωστή Αποστόλου. Στα εικοσιτρία της χρόνια δεν είχε μάθει όρια γιατί ποτέ κανείς δεν της τα έβαλε. Όταν ήθελε κάτι απλά το έπαιρνε. Είχε μεγαλώσει πιστεύοντας οτι είναι το κέντρο του κόσμ...