Ο Νικηφόρος χτύπησε το κουδούνι του σπιτιού της Χριστίνας και εκείνη του άνοιξε φορώντας την νυχτικιά της ενώ έδειχνε εξαντλημένη.
Έπεσε στην αγκαλιά του μόλις τον είδε: " Ήρθες; Φοβήθηκα τόσο πολύ! "
Ο Νικηφόρος την στήριξε και την βοήθησε να μπει στο εσωτερικό του διαμερίσματός της : " Τι έγινε ; Αν δεν νιώθεις καλά να σε πάω στο νοσοκομείο."
Εκείνη κούνησε το κεφάλι της : " Θα μου περάσει. Τώρα που είσαι εσύ εδώ θα μου περάσει."
Εκείνος δεν μπόρεσε να μη σκεφτεί οτι η Χριστίνα για άλλη μια φορά χρησιμοποιούσε κόλπα για να τον κρατήσει κοντά της όμως δεν μπορούσε να την αφήσει έτσι και να φύγει.
"Ίσως θα ήταν καλύτερα να πηγαίναμε στο νοσοκομείο." της πρότεινε.
Εκείνη κούνησε αρνητικά το κεφάλι της καθώς καθόταν στον καναπέ του σαλονιού της: " Από όταν αρρώστησα και μετά, δεν θέλω καθόλου τα νοσοκομεία. Ούτως ή άλλως ο γιατρός μου μου είπε οτι οι ζαλάδες δεν είναι τίποτα ανησυχητικό οπότε δεν χρειάζεται να πάω στο νοσοκομείο. Μπορείς να μου φέρεις λίγο νερό από την κουζίνα;"
Την ώρα που ο Νικηφόρος της έβαζε το νερό, εκείνη έστειλε στον φίλο της το γιατρό το μήνυμα που είχε γράψει από πριν: ' Είναι εδώ.'
Η Δανάη είχε καθίσει στο γραφείο της και ζωγράφιζε, για να μην σκέφτεται οτι ο Νικηφόρος είχε πάει στην πρώην του. Εκείνος πριν φύγει είχε πει στον Πέτρο να ανεβεί και να την φυλάει όσο θα έλειπε και ο Πέτρος είχε ανεβεί και καθόταν στην πολυθρόνα του διαδρόμου.
Κόντευε τρεις η ώρα όταν ο Πέτρος άκουσε ένα θόρυβο στον κάτω όροφο. Προσπάθησε να επικοινωνήσει με τους υπόλοιπους άντρες της ασφάλειας μέσω του ασύρματου αλλά δεν του απάντησε κανείς.
Χτύπησε την πόρτα της Δανάης και μπήκε μέσα στην κρεβατοκάμαρά της. Εκείνη ήταν ακόμη στο γραφείο της και διάβαζε. Δεν της κολλούσε ύπνος.
Η απότομη είσοδος του Πέτρου την ξάφνιασε αλλά πιο πολύ την ξάφνιασε οτι μετά εκείνος γύρισε και κλείδωσε την πόρτα πίσω του.
Ο Πέτρος πήγε βιαστικά στην μπαλκονόπορτα του δωματίου της και κοίταξε έξω. Αυτό που είδε τον έκανε να χάσει το χρώμα του. Πολλοί άντρες μαυροντυμένοι και με καλυμμένα τα πρόσωπά τους, κινούνταν μέσα στον κήπο. Έβγαλε το κινητό του και προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον Νικηφόρο αλλά το σήμα του ήταν μπλοκαρισμένο.
ESTÁS LEYENDO
ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2
RomanceΗ Δανάη ήταν η κακομαθημένη κόρη του διάσημου επιχειρηματία Κωστή Αποστόλου. Στα εικοσιτρία της χρόνια δεν είχε μάθει όρια γιατί ποτέ κανείς δεν της τα έβαλε. Όταν ήθελε κάτι απλά το έπαιρνε. Είχε μεγαλώσει πιστεύοντας οτι είναι το κέντρο του κόσμ...