Κεφάλαιο 39 - Το δώρο

5.6K 490 35
                                    

Ο Νικηφόρος μόλις άκουσε την Δανάη να ουρλιάζει μέσα στη νύχτα σηκώθηκε και έτρεξε αμέσως στο δωμάτιό της . Εκείνη χτυπιόταν πάνω στο κρεβάτι σα να πάλευε για να ελευθερωθεί  από κάποιον.

Κάθισε στο κρεβάτι δίπλα της: " Δανάη!"  Άπλωσε τα χέρια του και χάιδεψε απαλά το πρόσωπό της που είχε παραμορφωθεί από την αγωνία. Εκείνη με κλειστά τα μάτια έδιωξε μακριά το χέρι του.

Ο Νικηφόρος άπλωσε τα χέρια του και έπιασε τους ώμους της : " Δανάη, Δανάη ξύπνα!"

 Η  Δανάη σταμάτησε να κινείται και άνοιξε αργά τα μάτια της. Με το  λιγοστο φώς του πορτατίφ της να φωτίζει το δωμάτιο, προσπάθησε να καταλάβει που βρισκόταν. Τα μάτια της κατέληξαν στο πρόσωπο του Νικηφόρου και για λίγο γέμισαν με τρόμο. Εκείνος την κούνησε απαλά: " Δανάη εγώ είμαι! Μην φοβάσαι."

Η Δανάη ξύπνησε εντελώς και κοίταξε το πρόσωπο του Νικηφόρου.  Άπλωσε το χέρι της και το ακούμπησε τρυφερά στο μάγουλό του: "Ακόμα και αν με σκοτώσεις θέλω να το κάνω αυτό." ψέλλισε και σηκώθηκε για να πλησιάσει το πρόσωπό της στο δικό του. Τα χείλη της χάιδεψαν διστακτικά τα δικά του. Δεν ήξερε αν εκείνος θα την απωθούσε.

Το χέρι της που ήταν στο μάγουλό του γλίστρησε πίσω από το λαιμό του για να συναντήσει και το άλλο που τον αγκάλιασε.

Ο Νικηφόρος ξαφνιάστηκε αλλά δεν τραβήχτηκε. Στην πραγματικότητα δεν ήθελε να τελειώσει αυτό το φιλί. Έκλεισε τα μάτια του και αφέθηκε να παρασυρθεί. Αγκάλιασε διστακτικά με τα χέρια του το σώμα της και την έσφιξε στο στήθος του.

Η Δανάη καθώς τον φιλούσε σηκώθηκε  στα γόνατά της και με όλη της την δύναμη τον έσπρωξε πίσω. Ο Νικηφόρος έπεσε στο κρεβάτι και τράβηξε και εκείνη πάνω του. Άνοιξε τα μάτια του και την είδε να τον κοιτάζει με μάτια γεμάτα φλόγα.

Η λόγική του προσπάθησε να τον συνεφέρει: ' Δεν είναι σωστό αυτό που κάνεις. Δεν πρέπει. Είναι μεθυσμένη και δεν ξέρει τι κάνει και εσύ έχεις άλλες υποχρεώσεις. Σύνελθε!'

Όμως αποφάσισε να αγνοήσει για λίγο την ενοχλητική φωνή και να γευτεί κάτι από τον παράδεισο πριν να προσγειωθεί και πάλι στην κόλαση. Ήθελε να την αγκαλιάσει για λίγο ακόμη και μετά θα έφευγε.

Η Δανάη μπορούσε να δει την μάχη που έδινε ο Νικηφόρος με τον εαυτό του, στα μάτια του αλλά ήξερε οτι εκείνος είχε χάσει έλεγχο προς στιγμήν.

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Onde histórias criam vida. Descubra agora