Κεφάλαιο 11- Αλλαγή γνώμης

5.6K 490 10
                                    

Ο Νικηφόρος μπήκε στο διαμέρισμά του και πέταξε τα κλειδιά του στο γυάλινο τραπέζι της τραπεζαρίας. Πήγε και στάθηκε μπροστά στην μπαλκονόπορτα. Η ώρα είχε πάει τρεις αλλά ακόμη δεν νύσταζε.

Είχε πάρει απόφαση να αποσυρθεί ο ίδιος από τη φύλαξη της Δανάης. Θα άφηνε τον Πέτρο να την χειριστεί και ο Δημήτρης θα αναλάμβανε το γενικό πρόσταγμα. Τώρα που εκείνη είχε αντιληφθεί τον κίνδυνο τα πράγματα θα ήταν πιο εύκολα για τον Πέτρο.  Θα ανακοίνωνε την απόφασή του στον Δημήτρη το πρωί.


Η Δανάη ξύπνησε το πρωί και κατέβηκε για πρωινό. Η μητέρα της της έβαλε ένα πιάτο μπροστά της και την κοίταξε αυστηρά: " Τι έκανες πάλι χθες;"

Η Δανάη έκανε την ανήξερη :"Τι έκανα;"

"Γιατί ήπιες;"

Η Δανάη δεν ήθελε να στεναχωρήσει τη μητέρα της λέγοντάς της για τη συμπεριφορά της Νόρας και τα λόγια που της είπε. Δεν της είχε πει ποτέ για τις φήμες που έσπερνεη πρώην φίλη της για εκείνη  όπου στεκόταν και όπου βρισκόταν, ήταν αρκετή η στεναχώρια της μαμάς της  με αυτό που έκανε ο πατέρας της Νόρας, στον μπαμπά  της.

Έτσι όταν έφταναν φήμες στα αυτιά των γονιών της, εκείνη τους ζητούσε να της δείξουν εμπιστοσύνη και τους διαβεβαίωνε οτι δεν είχε κάνει τίποτα από αυτά που την κατηγορούσαν.

"Δεν είναι οτι ήπια πολύ. Είναι οτι δεν είχα φάει τίποτα όλη τη μέρα και το λίγο που ήπια με πείραξε. Ο μπαμπάς;"

"Πήγε στο γραφείο."

"Κυριακάτικα;"

"Ναι μάζεψε στην εταιρία όλα τα στελέχη γιατί πρέπει να αντιμετωπίσουν την καινούρια καταγγελία που έκανε ο  πατέρας της Νόρας."

Τα μάτια της Δανάης άστραψαν από θυμό: "Πάλι; Δεν βαρέθηκε να χάνει αυτός ο άνθρωπος; Πιστεύω οτι το κάνει μόνο και μόνο για να στεναχωρεί τον μπαμπά και να τον δυσφημεί. Ο μπαμπάς θα έπρεπε ήδη να τον έχει μηνύσει." είπε θυμωμένη.


Αργότερα η Δανάη πήγε στο σαλόνι όπου την περίμενε ο Πέτρος. Περίμενε να δει και το Νικηφόρο κάπου, αλλά εκείνος δεν ήταν πουθενά.

"Πέτρο έχεις μαγιό; Θα πάμε για μπάνιο!" του είπε αγνοώντας την απογοήτευσή της.

Εκείνος χαμογέλασε.


Ο Νίκος με τους φίλους του και τις δύο φίλες της βρισκόταν ήδη στο ξενοδοχείο όταν έφτασε. Της είχαν κρατήσει ξαπλώστρα. Οι άλλοι πήγαν να κολυμπήσουν, όμως εκείνη και ο Νίκος έμειναν πίσω και έπιασαν τη συζήτηση, με τον Πέτρο να την παρακολουθεί από το μπαρ πίσω της.

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ