Ο Νικηφόρος βγήκε από τις τουαλέτες βιαστικά, κρατώντας στην αγκαλιά του την Δανάη. Όταν Δημήτρης έτρεξε κοντά του, εκείνος του είπε: "Μια νοσοκόμα της επιτέθηκε στην τουαλέτα. "
"Γυναίκα;" Έφτασαν σε σημείο να προσλάβουν επαγγελματία δολοφόνο;
"Ναι, δες μήπως οι φύλακες την έπιασαν, αν και το αποκλείω."
Ο Φώτης κάλεσε ένα γιατρό για να εξετάσει την Δανάη και μετά περίμενε με το Νικηφόρο στο διάδρομο έξω από το εξεταστήριο: "Τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά. Έχουν μπει στο παιχνίδι επαγγελματίες δολοφόνοι. Πρέπει να φυλάτε πολύ καλά τον Κωστή και την γυναίκα του και η Δανάη δεν πρέπει να μείνει καθόλου μόνη της."
Εκείνος δεν απάντησε αφού ο πατέρας του έλεγε αυτά που σκεφτόταν και ο ίδιος. Ο γιατρός βγήκε και τους είπε οτι η Δανάη δεν είχε τίποτα, σύντομα θα συνερχόταν.
Ο Νικηφόρος μπήκε αμέσως στο εξεταστήριο. Όταν μετά από λίγο εκείνη άνοιξε τα μάτια της και προσπάθησε να σηκωθεί, την βοήθησε.
"Μην βιάζεσαι, είσαι ταλαιπωρημένη." της είπε αλλά εκείνη δεν τον άκουσε. Σηκώθηκε όρθια και βγήκε στο διάδρομο. Εκεί στεκόταν ο Φώτης και μιλούσε με τον Δημήτρη.
Ο Νικηφόρος με τα μάτια του στραμμένα στην Δανάη ρώτησε τον αδερφό του: " Την πιάσανε;"
Ο Δημήτρης κούνησε αρνητικά το κεφάλι του.
Ο Φώτης κοίταξε την Δανάη: " Ίσως θα έπρεπε να πας στο σπίτι για λίγο. Να ξεκουραστείς, να κάνεις ένα μπάνιο και μετά έρχεσαι πάλι. Μην ανησυχείς για τους γονείς σου. Θα μείνω εγώ και ο Δημήτρης εδώ."
"Μπα, δεν πειράζει θα μείνω."
Ο Φώτης επέμεινε. Μπορούσε να δει την κούραση της Δανάης όσο και αν εκείνη προσπαθούσε να το κρύψει. Τελικά και αφού της μίλησαν και ο Δημήτρης με το Νικηφόρο, λέγοντάς της οτι εκεί ούτως ή άλλως δεν θα πρόσφερε τίποτα αφού οι γονείς της θα αργούσαν πολύ να ξυπνήσουν, πείστηκε να επιστρέψει για λίγο στο σπίτι.
Στο δρόμο της επιστροφής η Δανάη κοιμήθηκε στο αυτοκίνητο. Όταν έφτασαν στο σπίτι ο Νικηφόρος της ξεκούμπωσε την ζώνη ασφαλείας προσεκτικά αλλά εκείνη άνοιξε αργά τα μάτια της και τον κοίταξε. Για λίγο στάθηκε σαστισμένη αλλά μετά τον έσπρωξε πίσω και βγήκε από το αυτοκίνητο.
Όταν μπήκε στο σπίτι φώναξε την οικιακή βοηθό: "Κατερίνα!!"
Όταν η γυναίκα εμφανίστηκε, ρώτησε αμέσως για τους γονείς της με αγωνία.
YOU ARE READING
ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2
RomanceΗ Δανάη ήταν η κακομαθημένη κόρη του διάσημου επιχειρηματία Κωστή Αποστόλου. Στα εικοσιτρία της χρόνια δεν είχε μάθει όρια γιατί ποτέ κανείς δεν της τα έβαλε. Όταν ήθελε κάτι απλά το έπαιρνε. Είχε μεγαλώσει πιστεύοντας οτι είναι το κέντρο του κόσμ...