Όταν ο Νικηφόρος πάρκαρε το αμάξι στο παραθαλάσσιο ξενοδοχείο, η Δανάη βγήκε από το αυτοκίνητο. Πήρε τα πράγματά της και κατευθύνθηκε προς την είσοδο του ξενοδοχείου. Ο Νικηφόρος τη ακολούθησε.
Το λευκό τζιν σορτσάκι της τραβούσε τα αντρικά βλέμματα στα γυμνά πόδια της. Εκείνος πίσω της αναστέναξε. Μπελάς, αυτή η γυναίκα ήταν σκέτος μπελάς.
Όταν βγήκαν στην παραλία, οι φίλες της ήταν ήδη εκεί. Είχαν κλασσικά πιάσει ξαπλώστρες στο γρασίδι. Ο κόσμος γύρω τους ήταν ελάχιστος .
Ο Νικηφόρος πήγε και κάθισε στο μπαράκι και αφού παρήγγειλε ένα καφέ γύρισε προς το μέρος της για να την βλέπει. Καθώς εκείνη έβγαζε τα λιγοστά ρούχα της, είδε έναν περίεργο άντρα να την κοιτάζει επίμονα από τη μεριά της παραλίας. Δεν θα του έδινε σημασία γιατί ήξερε οτι αυτή η γυναίκα προκαλούσε τα βλέμματα, αν δεν τον έβλεπε να κοιτάζει κάτι που κρατούσε στο χέρι του και μετά πάλι την Δανάη. Ο Νικηφόρος σηκώθηκε και ξεκίνησε να πάει προς το μέρος του αλλά ο άντρας με το που τον είδε, έφυγε τρέχοντας αλλά εκείνος δεν τον ακολούθησε γιατί δεν ηθελε να την αφήσει από τα μάτια του.
Ο Νικηφόρος πήγε προς το μέρος της και στάθηκε πάνω από την ξαπλώστρα, αποφεύγοντας να κοιτάξει το κορμί της: " Αν θέλεις να πας για μπάνιο, να πας στην πισίνα που είναι ελεγχόμενη. Μόλις εντόπισα στην παραλία κάποιον να σε παρακολουθεί. Αν μπεις στη θάλασσα θα κινδυνεύσεις."
Η Μαρίνα από την διπλανή ξαπλώστρα συμφώνησε μαζί του: " Ο σωματοφύλακάς σου έχει δίκιο."
Η Δανάη τον κοίταξε μέσα από τα γυαλιά της: " Θα ακολουθήσω την πρότασή σου αν μου βάλεις αντηλιακό." Το πονηρό λοξό χαμόγελό της και η ναζιάρικη πρότασή της τον έκαναν να τα χάσει για λίγο.
Η Μαρίνα από δίπλα χαμογελούσε παριστάνοντας οτι διάβαζε με ενδιαφέρον ένα περιοδικό, ενώ η Σοφία έκρυψε το δικό της χαμόγελο, βάζοντας το καπέλο της στο πρόσωπό της σα να ήθελε να κοιμηθεί.
"Δεν μπορώ να σου βάλω αντηλιακό. Θα λερώσω τα χέρια μου και θα πρέπει να πάω στο μπάνιο για να τα πλύνω και να σε αφήσω μόνη. Πες στις φίλες σου να σου βάλουν. " είπε εκείνος ξερά και ξεκίνησε για το μπαρ αλλά η ειρωνική φωνή της τον σταμάτησε.
" Τελικά με φοβάσαι, έτσι;" Είχε βγάλει τα γυαλιά της και τον κοιτούσε προκλητικά.
Η Σοφία σήκωσε το καπέλο από το πρόσωπό της και αρπάζοντας το χέρι της Μαρίνας είπε : "Εμείς πάμε για μια βουτιά."
YOU ARE READING
ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2
RomanceΗ Δανάη ήταν η κακομαθημένη κόρη του διάσημου επιχειρηματία Κωστή Αποστόλου. Στα εικοσιτρία της χρόνια δεν είχε μάθει όρια γιατί ποτέ κανείς δεν της τα έβαλε. Όταν ήθελε κάτι απλά το έπαιρνε. Είχε μεγαλώσει πιστεύοντας οτι είναι το κέντρο του κόσμ...