Κεφάλαιο 57 - Μετά την εξαφάνιση

4.5K 423 15
                                    

Όταν ο Νικηφόρος άκουσε τα λόγια της μητέρας του, αισθάνθηκε τον πανικό να τον κυριεύει.

"Νικηφόρε, τι έγινε που είναι η Δανάη;" η φωνή της μητέρας του μέσα από το κινητό τον έκανε να θυμηθεί οτι δεν είχε κλείσει ακόμη το τηλέφωνο.

"Δεν ξέρω μαμά. Όταν πήγες στο σπίτι είδες κάτι περίεργο; Μήπως είχε παραβιάσει κανείς την πόρτα;  Ή μήπως υπήρχε αναστάτωση μέσα στο σπίτι;"

"Όχι. Όλα ήταν στη θέση τους και η πόρτα κλειδωμένη. "

"Καλά. Μαμά κλείσε, θα σε πάρω αργότερα." είπε εκείνος προσπαθώντας να σκεφτεί τι μπορεί να είχε συμβεί.

"Πάρε οπωσδήποτε να μου πεις τι έγινε." είπε με αγωνία η Βιβή.

"Ναί." είπε εκείνος αφηρημένα και έκλεισε το τηλέφωνο.


Πήγε στο δωμάτιο της Χριστίνας. Εκείνη του χαμογέλασε . Όταν έφτασε κοντά της την κοίταξε εξοργισμένος: " Εσύ  έκλεισες το τηλέφωνο μου;"

Εκείνη τα έχασε για λίγο αλλά ήξερε οτι έπρεπε να του πει την αλήθεια: " Ναι" έκανε την θυμωμένη.

"Γιατί έκανες κάτι τέτοιο;" την ρώτησε εκείνος άγρια.

"Γιατί από όταν γύρισα κοντά σου, δεν κάθεσαι καθόλου μαζί μου και πάντα κάποιος σε παίρνει τηλέφωνο και εξαφανίζεσαι. Ήθελα να καθίσεις κοντά μου, χωρίς να μας ενοχλήσει κανείς. Γι αυτό το έκλεισα." η έκφραση της έδειχνε στεναχώρια.

Ο Νικηφόρος όμως δεν φάνηκε να ηρεμεί. Της μίλησε και πάλι εκνευρισμένος: " Αυτή είναι η δουλειά μου. Πρέπει ανά πάσα στιγμή να είμαι έτοιμος να προστατεύσω τους ανθρώπους που έχω αναλάβει. Αυτή τη στιγμή μπορεί να κινδυνεύει ένας άνθρωπος εξαιτίας σου. Ήσουν πάντα τόσο εγωίστρια;" την ρώτησε, ουσιαστικά κατηγορώντας την.

"Εγώ; Εμένα λες εγωίστρια; Αν φερόμουν εγωιστικά  θα καθόμουν δίπλα σου για να στηριχτώ πάνω σου στην αρρώστια μου αλλά εγώ προτίμησα να φύγω και να τα περάσω όλα μόνη μου." είπε ενώ τον κοίταζε πληγωμένη με βουρκωμένα μάτια.

Ο Νικηφόρος αισθάνθηκε τύψεις. Μετάνιωσε για τα λόγια που της είπε: "Με συγχωρείς, αυτή τη στιγμή  είμαι αγχωμένος... Πρέπει να φύγω. Προέκυψε μια επείγουσα δουλειά. "



Όταν ο Νικηφόρος έφυγε, στο δωμάτιο μπήκε ο φίλος της ο γιατρός και τη ρώτησε: " Τι σου είπε;"

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Where stories live. Discover now