Κεφάλαιο 51- Η "βόμβα"

4.8K 449 16
                                    

Η Δανάη χαμογέλασε αμήχανα βλέποντας όλα τα μέλη της οικογένειας του Νικηφόρου μπροστά της : "Καλημέρα !" Όλων τα βλέμματα στάθηκαν επάνω της αλλά οι γυναίκες ήταν αυτές που την περιεργάζονταν με μεγάλο ενδιαφέρον.

Ο Νικηφόρος κοιτάζοντας επιθετικά τον αδερφό του, που δεν απέτρεψε την επίσκεψη, έκανε τις συστάσεις.

Η μητέρα του έδειχνε πολύ ευτυχισμένη και πήγε αμέσως κοντά στην Δανάη: " Τι όμορφη κοπέλα !  Δανάη μου, μπορείς να με φωνάζεις Βιβή. "

Η πληθωρική μητέρα του Νικηφόρου, την  έπιασε  αγκαζέ και την οδήγησε στο τραπέζι που είχαν ακουμπήσει όλα τα γεμάτα πιάτα. " Έχω ακούσει τόσα πολλά για εσένα."

" Καλά πράγματα θέλω να πιστεύω." είπε η  Δανάη γύρισε και κοίταξε τον Νικηφόρο που ακολουθούσε κρατώντας στην αγκαλιά του τη χαριτωμένη ανηψιά του. Εκείνος την κοίταξε και σήκωσε τους ώμους του.

Η Δανάη χαμογέλασε. Η οικογένεια του Νικηφόρου εκ πρώτης όψεως της φάνηκε πολύ συμπαθητική και η μαμά του φαινόταν πολύ χαρούμενος τύπος.

Η Βιβή έπιασε το χέρι της και την έβαλε να καθίσει. Παρατήρησε στο τραπέζι τα δύο πιάτα με ομελέτες λαχανικών και τα δύο ποτήρια φρεσκοστυμμένους χυμούς.

"Εσύ τα έκανες αυτά κορίτσι μου;" Μάλλον δεν μπορούσε να πιστέψει οτι μια κοπέλα σαν εκείνη μεγαλωμένη με υπηρεσία, θα μπορούσε να κάνει και πράγματα μόνη της.

"Ναι, δεν ήξερα οτι θα ερχόσασταν. Θα θα έκανα περισσότερες ομελέτες. " Προσπάθησε να σηκωθεί: " Να κάνω χυμούς για όλους;"

Η Βιβή έδειξε, αν ήταν αυτό δυνατό, ακόμη πιο χαρούμενη και την έπιασε από τους ώμους για να την σταματήσει: " Δεν χρειάζεται, εμείς θέλουμε να σου κάνουμε το τραπέζι."

Οι υπόλοιποι πήγαν να καθίσουν αλλά η Βιβή τους σταμάτησε όλους και πήγε στον Νικηφόρο έπιασε το χέρι του: " Εσύ να κάτσεις εδώ." Τον έσπρωξε απαλά προς την καρέκλα δίπλα στην Δανάη. Η Στέλλα πήρε τη Φαίδρα από τα χέρια του και κάθισε απέναντι από την Δανάη ενώ ο Δημήτρης απέναντι από τον Νικηφόρο . Η Βιβή και ο Φώτης κάθισαν στις δύο άκρες του τραπεζιού.

Άρχισαν να τρώνε και η Δανάη συζήτησε με όλους στο τραπέζι. Η Στέλλα έδειχνε καλή και έξυπνη κοπέλα και της άρεσε η μόδα όπως και της ίδιας.

Ο Φώτης ο πατέρας του Νικηφόρου απέφευγε το βλέμμα της και εκείνη κατάλαβε γιατί: " Κύριε Φώτη, μιλήσατε καθόλου με τον πατέρα μου τώρα που είναι στο νοσοκομείο;"

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Where stories live. Discover now