Κεφάλαιο 53 - Πάντα θα διαλέγω εσένα.

4.8K 452 11
                                    

Όταν η οικογένειά του αποφάσισε να φύγει, ο Νικηφόρος πήγε κοντά στην Δανάη που συμμάζευε το τραπέζι. Η μητέρα του έδειχνε να έχει ενθουσιαστεί μαζί της, μάλιστα την κάλεσε αν ήθελε να κατεβεί για να μαγειρέψουν παρέα.

Στάθηκε πίσω της και την ρώτησε :"Κατάλαβες οτι ήταν η Χριστίνα στο τηλέφωνο, έτσι δεν είναι;"

Χωρίς να τον κοιτάξει εκείνη του απάντησε : " Ναι." Μετά πήγε και έβαλε στο νεροχύτη τα λερωμένα πιάτα και ποτήρια.

Ο Νικηφόρος την ακολούθησε: " Γιατί δεν με ρωτάς τίποτα; Γιατί δεν με κατηγόρησες, που όταν έγινε αυτό που έγινε χθες, εγώ δεν ήμουν κοντά σου αλλά μαζί της; "

Η Δανάη γύρισε και τον κοίταξε: " Γιατί σε καταλαβαίνω. Αυτή η γυναίκα ήταν η αγαπημένη σου και υπήρχε σαν σκιά στη ζωή σου εδώ και τέσσερα χρόνια επειδή πίστευες οτι ήταν νεκρή. Δεν είναι δυνατόν να της γυρίσεις την πλάτη, τώρα που γύρισε, ενώ σε χρειάζεται. Μπορεί να με ενοχλεί αλλά το καταλαβαίνω.

Ξέρω οτι είσαι σε δύσκολη θέση, απλά νομίζω οτι μόνος σου πρέπει να βρεις τον τρόπο που θα αντιμετωπίσεις την κατάσταση. Εγώ αυτό που αισθάνομαι οτι πρέπει να κάνω, είναι να μην σε επιβαρύνω με τη δική μου συμπεριφορά."

Ο Νικηφόρος δεν μπορούσε να πιστέψει οτι κάποτε είχε παρεξηγήσει αυτό το πλάσμα, που στεκόταν μπροστά του και μιλούσε με τόσο ενδιαφέρον για τα αισθήματά του. Δεν περίμενε οτι όσο περισσότερο την γνώριζε τόσο περισσότερο θα του άρεσε.

Την αγκάλιασε και εκείνη έδεσε τα χέρια της στην μέση του: " Μπορεί κάποτε η Χριστίνα να ήταν η αγαπημένη μου, όμως έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε." η φωνή του  ήταν γεμάτη συναισθήματα.

" Ένα πράγμα θα σε παρακαλέσω...Μην μου πεις ποτέ ψέμματα, τα σιχαίνομαι και απεχθάνομαι τους ψεύτες. Ένας λόγος που σε εμπιστεύομαι είναι οτι δεν μου έχεις πει ποτέ ψέμματα.

Ακόμη και αν τελικά αποφασίσεις να διαλέξεις τη Χριστίνα για οποιονδήποτε λόγο θα σε παρακαλέσω να μου πεις την αλήθεια."

Ο Νικηφόρος την έσφιξε στην αγκαλιά του: " Πάντα θα διαλέγω εσένα."

"Μην λες μεγάλα λόγια. Θυμήσου το χθεσινό βράδυ. Το μόνο που σου ζητάω, είναι να ξέρω πάντα την αλήθεια."

"Τελικά μου κρατάς κακία για εχθές."

" Δεν σου κρατάω κακία αλλιώς δεν θα ήμουν αυτή την στιγμή εδώ μαζί σου. Απλά σου λέω οτι δεν ξέρεις ποτέ πως μπορούν να έρθουν τα πράγματα."

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin