Ο Νικηφόρος περίμενε μέχρι να πάρει ο ύπνος την Δανάη και μετά αφού έκλεισε τα φώτα του δωματίου της πήγε στο δωμάτιό του. Ξάπλωσε με τα ρούχα πάνω από το κάλυμμα του κρεβατιού και έτσι τον πήρε ο ύπνος.
Η Δανάη το πρωίέτρεξε κατευθείαν στο δωμάτιο των γονιών της αλλά εκείνοι είχαν ήδη σηκωθεί. Κατέβηκε τρέχοντας τα σκαλιά και πήγε στην κουζίνα. Η μαμά της ήταν μπροστά στον πάγκο και ο πατέρας της έπινε τον καφέ του στο τραπέζι. Έτρεξε και αγκάλιασε την μητέρα της που γύρισε και την έσφιξε στην αγκαλιά της.
"Πόσο με φόβισες Δανάη μου." είπε με στεναχώρια.
" Μαμά και γω φοβήθηκα. Από μέσα μου παρακαλούσα να μπορέσω να σας ξαναδώ."
"Κάθισε να φας πρωινό."
"Ο Νικηφόρος δεν κατέβηκε ακόμη;" ρώτησε αδιάφορα.
"Όχι ακόμη." απάντησε ο πατέρας της.
"Καλά, πάω να αλλάξω και έρχομαι να φάω."
Η Δανάη έφυγε και δεν είδε το πονηρό χαμόγελο του πατέρα της.
Πριν πάει να αλλάξει, χτύπησε την πόρτα του δωματίου του Νικηφόρου αλλά δεν πήρε απάντηση.
Άνοιξε την πόρτα και μπήκε στο δωμάτιο, την στιγμή που άνοιγε η πόρτα του μπάνιου. Ο Νικηφόρος βγήκε από μέσα, με μια πετσέτα τυλιγμένη στους γοφούς του ενώ με μια άλλη στέγνωνε τα μαλλιά του.
Η Δανάη τον κοίταξε με το στόμα ανοιχτό. Ήξερε οτι ήταν γυμνασμένος αλλά αυτοί οι κοιλιακοί του....
"Με ... με συγχωρείς... εγώ χτύπησα την πόρτα αλλά..." κατάπιε τα λόγια που ήθελε να πει βλέποντάς τον να πηγαίνει αργά προς το μέρος της με ένα σατανικό χαμόγελο στα χείλη.
"Βλέπω σήμερα ζωντάνεψες..." της είπε.
Εκείνη έκανε αργά βήματα πίσω, όσο εκείνος την πλησίαζε: " Ήρθα να σου πω να κατεβείς για πρωινό." είπε διστακτικά.
Εκείνος είχε φτάσει τόσο κοντά της που μπορούσε να μυρίσει το δυόσμο από την οδοντόκρεμα του. Η πλάτη της είχε ακουμπήσει στον τοίχο και δεν είχε άλλα περιθώρια οπισθοχώρησης.
"Τι έγινε; Χθες με προσκάλεσες να κοιμηθούμε στο ίδιο κρεβάτι και σήμερα κάνεις σα να με φοβάσαι." Είπε πάνω στο στόμα της.
Η Δανάη όπως πάντα δεν μπορούσε να μην απαντήσει σε μια πρόκληση. Έσκυψε μπροστά και κόλλησε τα χείλη της στα δικά του. Εκείνος ξαφνιάστηκε στην αρχή αλλά μετά την τράβηξε στην αγκαλιά του και την έσφιξε επάνω του.
ESTÁS LEYENDO
ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2
RomanceΗ Δανάη ήταν η κακομαθημένη κόρη του διάσημου επιχειρηματία Κωστή Αποστόλου. Στα εικοσιτρία της χρόνια δεν είχε μάθει όρια γιατί ποτέ κανείς δεν της τα έβαλε. Όταν ήθελε κάτι απλά το έπαιρνε. Είχε μεγαλώσει πιστεύοντας οτι είναι το κέντρο του κόσμ...