Κεφάλαιο 9 - Φήμες

5.4K 477 33
                                    

Ο Νικηφόρος είδε την σκηνή που διαδραματίστηκε, όταν  η γυναίκα αφού μίλησε για λίγο με την Δανάη  πήγε επιθετικά προς το μέρος της. Ήταν έτοιμος να επέμβει αλλά έμεινε έκπληκτος όταν είδε εκείνη, αγριεμένη, να την σπρώχνει πίσω.  Αφού της είπε κάτι έξω φρενών και μετά και την παρέμβαση των δύο φιλενάδων της,  η γυναίκα με το φίλο της έφυγε από κοντά τους και πήγε και κάθισε στο διπλανό από εκείνονσκαμπό . 

Ο Νικηφόρος μπορούσε να δει πόσο θυμωμένη ήταν και τα μάτια του παρακολουθούσαν την Δανάη προσπαθούσε να ακούσει τι έλεγε το ζευγάρι δίπλα του, η δυνατή μουσική όμως δεν τον άφηνε.   Το μόνο που κατάφερε να ακούσει ήταν το όνομα της γυναίκας, Νόρα.

Όταν το αγόρι της απομακρύνθηκε, εκείνος στράφηκε προς το μέρος της και σκύβοντας κοντά της είπε: " Είσαι καλά; Είδα που σε έσπρωξε μια άλλη κοπέλα και κόντεψες να πέσεις."

Η Νόρα γύρισε προς το μέρος του για να του πει να κοιτάει τη δουλειά του αλλά όταν είδε τον Νικηφόρο, τα μάτια της άστραψαν και χαμογέλασε : " Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, καλά είμαι."

Ο Νικηφόρος άπλωσε το χέρι του: " Είμαι ο Νικηφόρος."

Εκείνη του έδωσε το χέρι της: " Με λένε Νόρα."

"Λοιπόν Νόρα, σε τι οφείλονταν όλη αυτή η σκηνή που τράβηξε όλα τα βλέμματα επάνω σας;"

"Αυτή που είδες, είναι η κόρη του Κωστή Αποστόλου του μεγαλοεπιχειρηματία. Κάποτε ήμασταν φίλες αλλά είναι πολύ κακομαθημένη και τα θέλει όλα δικά της. Στην παρέα  ήθελε πάντα να το παίζει αρχηγός και δεν είχα πρόβλημα με αυτό αλλά όταν προσπάθησε να κοιμηθεί με το αγόρι μου για να μου το κλέψει,  κατάλαβα πόσο σκάρτος άνθρωπος είναι και από τότε έφυγα από την παρέα. Οι άλλες δύο συνεχίζουν να την ακολουθούν γιατί δεν έχουν προσωπικότητα."

Εκείνη την ώρα επέστρεψε και ο Γιώργος και η Νόρα τον σύστησε και είπε : " Ο Νικηφόρος ρωτάει για την Δανάη. "

"Είναι πολύ κακός χαρακτήρας. Φαντάσου οτι χρησιμοποιεί το κορμί της για να πετύχει ότι θέλει. Το έκανε και σε μένα για να με χωρίσει από τη Νόρα." είπε εκείνος χαμογελώντας με ικανοποίηση. Είχε βρει την ευκαιρία για να ρίξει τη χολή του και αισθανόταν ικανοποιημένος. Η Νόρα του είχε ζητήσει να λέει αυτή την ιστορία όπου στεκόταν και όπου βρισκόταν,  για να λερώσουν την εικόνα της Δανάης  στην καλή κοινωνία και εκείνος δεν ήθελε να χάσει την καλή ζωή που του εξασφάλιζε η σχέση του με εκείνη.

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin