Κεφάλαιο 38 - Η αγάπη πάει εκεί που θέλει εκείνη

5.3K 459 19
                                    

Η Δανάη είδε τον Νικηφόρο να σηκώνεται και να φεύγει και αισθάνθηκε να την πνίγει η απελπισία.

Ο Αλέξης είχε πάει να κάνει μια βόλτα ανάμεσα στους προσκεκλημένους του, ως οικοδεσπότης και έτσι εκείνη βρήκε την ευκαιρία και πήρε άλλο ένα ποτό από τον σερβιτόρο που περνούσε εκείνη την ώρα δίπλα της. Η  Σοφία είχε σηκωθεί και χόρευε με το Νίκο και η Μαρίνα συζητούσε με έναν παλιό τους φίλο.  Κοίταξε για λίγο το ποτό και μετά το ήπιε και αυτό μονορούφι και αισθάνθηκε τη ζεστασιά του να φτάνει σε κάθε άκρο του σώματός της.

Όταν ακούμπησε το ποτήρι της στο τραπέζι, είδε με ανακούφιση, τον Νικηφόρο να επιστρέφει στη θέση του. Τουλάχιστον δεν την είχε παρατήσει και σαν σωματοφύλακας.  Εκείνος κάθισε δίπλα στον Πέτρο και κοίταξε σοβαρός προς το μέρος της. Η Δανάη του γύρισε την πλάτη. Μπορεί να έδειχνε άνετη αλλά μέσα της αισθανόταν δυστυχισμένη. Υπέφερε και μόνο που τον έβλεπε όμως από την άλλη δεν θα μπορούσε να μην τον βλέπει καθόλου.

Πήρε άλλο ένα ποτό και άρχισε να το πίνει πιο αργά αυτή τη φορά. Ήδη είχε αρχίσει να ζαλίζεται. Ο Αλέξης την πλησίασε και κατάλαβε οτι ζαλίστηκε: " Μην τυχόν και πιεις άλλο." της είπε αυστηρά.

"Μην ανησυχείς δεν έχω ζαλιστεί... πολύ." είπε και έσκασε στα γέλια. Ο Αλέξης την έπιασε καθώς εκείνη παραπάτησε. "Θα σε πάω να ξαπλώσεις." είπε και έβαλε τα χέρια του γύρω της. Είδε από μακριά τον σωματοφύλακά της, που αμέσως σηκώθηκε και άρχισε να πηγαίνει προς το μέρος τους αλλά σήκωσε το χέρι του και του έκανε νόημα να μην τους ακολουθήσει.

Ο Νικηφόρος έψαξε αμέσως με το βλέμμα του την Μαρίνα που μιλούσε πιο πέρα με κάποιον και δεν πήρε χαμπάρι τι γινόταν. Πήγε κοντά της: " Συγνώμη που διακόπτω. Θα μπορούσα να σου μιλήσω για λίγο ιδιαιτέρως."

Εκείνη τον ακολούθησε με την απορία ζωγραφισμένη στο πρόσωπό της: " Τι έγινε;"

" Ο οικοδεσπότης πήρε την Δανάη στο εσωτερικό του σπιτιού. Μπορείς να πας και να δεις πως είναι; Νομίζω οτι έχει πιει." είπε εκείνος με ανήσυχο βλέμμα.

Η Μαρίνα τον κοίταξε με θυμό: " Τι της έκανες και έγινε έτσι;"

Ο Νικηφόρος πήρε τα μάτια του από τα δικά της αμήχανα αλλά δεν απάντησε.

"Σε παρακαλώ, πήγαινε δες αν είναι καλά. Αν δεν είναι φέρτην να την πάρουμε σπίτι." είπε με παρακλητικό τόνο συνεχίζοντας να μην την κοιτάζει στα μάτια.

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant