Ο Νικηφόρος πλησίασε τον Δημήτρη που έλεγχε μια από τις κάμερες. Εκείνος σήκωσε το κεφάλι του και τον κοίταξε με ένα πλατύ χαμόγελο: " Ώστε αυτό είναι το κακότροπο παιδί για το οποίο μιλούσες; Γιατί εμένα δεν μου φάνηκε καθόλου σαν παιδί. Γυναικάρα με τα όλα της είναι. Όλοι εδώ κόντεψαν να αλληθωρίσουν όταν την είδαν."
" Ναι καλά, τραγούδα εσύ! Αν όλοι ήξεραν τον κακό της χαρακτήρα τότε να μου έλεγαν τι γυναικάρα είναι."
"Νομίζω οτι μπορεί να είσαι προκατειλημμένος απέναντί της. Εντάξει είναι ένα καλομαθημένο κορίτσι, φυσικό είναι να κάνει και λίγα νάζια."
"Εδώ δεν μιλάμε για λίγα νάζια. Μιλάμε για την αφέντρα που τους θέλει όλους κάτω από τα παπούτσια της." είπε ο Νικηφόρος με τα μάτια του να πετούν φλόγες οργής καθώς θυμήθηκε το πάτημα που του έκανε με το τακούνι της.
Ο Δημήτρης γέλασε : " Αν μη τη άλλο σε έκανε να βγεις από την απάθειά σου. Γι αυτό και μόνο τη συμπαθώ."
Ο Νικηφόρος δεν πρόλαβε να απαντήσει γιατί εμφανίστηκε ο Κωστής και πίσω του η γυναίκα του με ένα μεγάλο δίσκο με καφέδες και βουτήματα, που τα ακούμπησε σε ένα τραπεζάκι για να πάρουν όλοι.
Η Αναστασία χαμογέλασε ευγενικά και είπε: " Σε λίγο θα σας φέρω και σαντουιτσάκια." Μετά εξαφανίστηκε στην κουζίνα.
Ο Κωστής πλησίασε το Νικηφόρο: " Θα μπορούσα να σου μιλήσω για λίγο ιδιαιτέρως;"
Εκείνος τον ακολούθησε στο γραφείο του.
Ο άντρας έδειχνε προβληματισμένος: "Έχω πρόβλημα με την Δανάη."
'Το ξέρω' σκέφτηκε ο Νικηφόρος αλλά συνέχισε να τον κοιτάζει σιωπηλός.
Ο Κωστής συνέχισε : "Δεν θέλει με τίποτα σωματοφύλακα δίπλα της. Θεωρεί οτι δεν κινδυνεύει και οτι θα της είναι βάρος."
"Με τις απειλές που έχεις λάβει, η κόρη σου δεν πρέπει με τίποτα να κυκλοφορεί μόνη της έξω." είπε ο Νικηφόρος.
"Μα τι να κάνω; Δε θα θελήσει να πάρει μαζί της σωματοφύλακα." είπε ο Κωστής αποθαρρυμένος.
"Μου δίνεις την άδεια να χειριστώ εγώ την κόρη σου; Ότι κάνω θα είναι για την ασφάλειά της αλλά εσύ και η μητέρα της δεν θα μιλήσετε καθόλου."
Ο φίλος του πατέρα του χαμογέλασε πλατιά:" Φυσικά. Κάνε ότι χρειάζεται για την ασφάλειά της. Από εμάς έχεις το ελεύθερο."
Η Δανάη πήγε στο δωμάτιό της και αμέσως έτρεξε στο μπάνιο. Κοιτάχτηκε στον καθρέφτη. Δεν είχε τσίμπλες. Ο τύπος την δούλευε. Δεν είχε συναντήσει στη ζωή της πιο ενοχλητικό άνθρωπο!!
YOU ARE READING
ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2
RomanceΗ Δανάη ήταν η κακομαθημένη κόρη του διάσημου επιχειρηματία Κωστή Αποστόλου. Στα εικοσιτρία της χρόνια δεν είχε μάθει όρια γιατί ποτέ κανείς δεν της τα έβαλε. Όταν ήθελε κάτι απλά το έπαιρνε. Είχε μεγαλώσει πιστεύοντας οτι είναι το κέντρο του κόσμ...