Η Δανάη και ο Νικηφόρος επέστρεψαν στο σπίτι. Εκεί τους περίμεναν ο Κωστής και η Αναστασία .
"Καθίστε να σας βάλω να φάτε" είπε η μαμά της.
"Εσείς φάγατε;" τη ρώτησε η Δανάη καθώς καθόταν δίπλα στον Νικηφόρο.
"Εμείς φάγαμε εδώ και πολύ ώρα." απάντησε ο πατέρας της.
Η Αναστασία ακούμπησε μπροστά τους τα πιάτα και κάθισε δίπλα στον Κωστή. Έδειχνε αγχωμένη. Ο Κωστής είπε: " Έχω να σας ανακοινώσω κάτι. Εγώ και η μητέρα σου πρέπει να κάνουμε ένα ταξίδι στο εξωτερικό. Προέκυψε κάποιο πρόβλημα με την εταιρία στην Αμερική. "
"Έτσι ξαφνικά; Και οι δολοφόνοι;" ρώτησε η Δανάη κρατώντας μετέωρο το πηρούνι της.
" Εκεί θα είναι πιο δύσκολα να μας επιτεθούν αφού δεν θα γνωρίζουν τα προγράμματά μας. Καλού κακού βέβαια θα πάρουμε μαζί και τους σωματοφύλακες."
"Εγώ δε θέλετε να έρθω μαζί σας;"
"Όχι. Εσύ πρέπει να κάτσεις εδώ και να ασχοληθείς με την εταιρία. Σε χρειαζόμαστε εδώ. Άσε προς το παρόν τις βόλτες και ανέλαβε τις υποχρεώσεις σου."
Παρότι η Δανάη είχε συνηθίσει τα ταξίδια των γονιών της της φάνηκε περίεργο που αυτή τη φορά της το έλεγαν την τελευταία στιγμή.
"Συμβαίνει κάτι σοβαρό; Γιατί δεν με ειδοποιήσατε πιο νωρίς;"
"Τι να συμβαίνει; Στις δουλειές πάντα προκύπτουν θέματα όμως ανησυχούμε που πρέπει να σε αφήσουμε πίσω, με όλες αυτές τις απειλές γύρω σου. Ποντάρουμε πολύ στον Νικηφόρο. Θα την προσέχεις καλά έτσι δεν είναι;" είπε ο Κωστής κοιτάζοντας έντονα τον Νικηφόρο.
"Μην ανησυχείτε. Θα είμαι εγώ συνέχειαδίπλα της. " υποσχέθηκε εκείνος.
Ο Κωστής έδειξε ανακουφισμένος. Αισθανόταν τύψεις που έλεγε ψέμματα στην κόρη του αλλά δεν ήθελε να αναστατώσει την Δανάη λέγοντας της την αλήθεια.
Όσο ήταν στο νοσοκομείο, μετά την βόμβα οι γιατροί ανακάλυψαν, ευτυχώς έγκαιρα, έναν όγκο. Έτσι αυτή η απόπειρα δολοφονίας είχε απρόσμενα και ένα καλό αποτέλεσμα. Απ΄ότι του είπαν η κατάστασή του ήταν καλή και θα μπορούσε να το αντιμετωπίσει αλλά θα έπρεπε να εγχειριστεί και να ξεκινήσει αμέσως θεραπείες.
Με το χάος που επικρατούσε στη ζωή τους, δεν ήθελε να προσθέσει άλλον ένα παράγοντα ανησυχίας και ανασφάλειας στην κόρη του, άλλωστε ήταν σίγουρος οτι θα έβγαινε νικητής σε αυτόν τον αγώνα. Το συζήτησαν με την Αναστασία και εκείνη συμφώνησε μαζί του, να της κρύψουν την αλήθεια και να την αφήσουν να αναλάβει πια την εταιρία, υπό την προστασία του Νικηφόρου.
YOU ARE READING
ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2
RomanceΗ Δανάη ήταν η κακομαθημένη κόρη του διάσημου επιχειρηματία Κωστή Αποστόλου. Στα εικοσιτρία της χρόνια δεν είχε μάθει όρια γιατί ποτέ κανείς δεν της τα έβαλε. Όταν ήθελε κάτι απλά το έπαιρνε. Είχε μεγαλώσει πιστεύοντας οτι είναι το κέντρο του κόσμ...