Κεφάλαιο 40 - Η επόμενη μέρα

5.4K 480 39
                                    

Ο ήλιος δεν είχε σηκωθεί ακόμη όταν η Δανάη άνοιξε τα μάτια της. Κοίταξε το Νικηφόρο που κοιμόταν δίπλα της και είχε το χέρι του τυλιγμένο στην γυμνή μέση της.

Δεν μετάνιωσε γι αυτό που είχε κάνει. Επέλεξε συνειδητά ο πρώτος άντρας της ζωής της να είναι εκείνος γιατί τον θαύμαζε και τον αγαπούσε.

Δεν ήξερε ποιος ήταν ο λόγος που ξαφνικά ήθελε να απομακρυνθεί από κοντά της αλλά το προηγούμενο βράδυ είδε στα μάτια του τα συναισθήματα που εκείνος προσπαθούσε να κρύψει. Δεν μπορεί να έκανε λάθος, όμως δεν θα τον παρακαλούσε κιόλας να μείνει δίπλα της ενώ εκείνος ήθελε να φύγει.

Έσκυψε και φίλησε τα χείλη του απαλά, μετά σηκώθηκε από το κρεβάτι και πήγε να ντυθεί.


Ο Νικηφόρος άνοιξε τα μάτια του αργά επειδή τον τύφλωνε ο ήλιος.  Του πήρε λίγη ώρα να συνειδητοποιήσει που βρισκόταν. Κοίταξε γύρω  του το δωμάτιο της Δανάης φωτισμένο από τις ακτίνες του πρωινού ήλιου:

"Δανάη." φώναξε αλλά δεν πήρε καμιά απάντηση.Η Δανάη δεν ήταν εκεί.

Οι αναμνήσεις της προηγούμενης νύχτας πλημμύρισαν το μυαλό του. Τα ανακατωμένα καλύμματα και τα μαξιλάρια που ήταν πεταμένα στο πάτωμα ήταν οι αποδείξεις  της ερωτικής φρενίτιδας της προηγούμενης νύχτας.

Ο Νικηφόρος κατηγορούσε τον εαυτό του που δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην Δανάη. Δεν έπρεπε να επιτρέψει στον εαυτό του να προχωρήσει μαζί της. Δεν είχε αυτό το δικαίωμα.

Πέρασε τα χέρια του μέσα από τα μαλλιά του και έκλεισε σφιχτά τα μάτια του όταν θυμήθηκε την απειρία της, που ήταν κάτι που δεν περίμενε. Τι είχε κάνει; Πώς θα μπορούσε να αντικρύσει την ίδια αλλά και τους γονείς της που τον εμπιστεύθηκαν;

Πέταξε την κουβέρτα στην άκρη και σηκώθηκε με το στομάχι του σφιγμένο. Ντύθηκε και έφυγε  στο δωμάτιό του.

Μόλις είχε βγει από το μπάνιο όταν χτύπησε το τηλέφωνό του. Ήταν ο Δημήτρης :

"Η Δανάη ζήτησε να μείνει μόνο ο Πέτρος κοντά της. Θέλει εσύ να φύγεις από το σπίτι μέχρι να επιστρέψει από τη δουλειά αλλιώς θα πάει σε άλλη εταιρία." του είπε χωρίς περιστροφές.

"Τι;" Ο Νικηφόρος αισθάνθηκε το αίμα να φεύγει από το πρόσωπό του.

"Τι της έκανες της κοπέλας και τα πήρε τόσο πολύ μαζί σου. Ο μπαμπάς φωνάζει. Φύγε και έλα εδώ όσο πιο γρήγορα μπορείς ώστε να σχεδιάσουμε την καλύτερη δυνατή ασφάλεια για εκείνη."

ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 2Where stories live. Discover now