Bölüme eklemeler yapılmıştır.
Aynada kendime son bir kez bakıktan sonra aşağı kata indim. Annemin hemen yanına oturup boyun girintisine başımı koydum ve:
"Ne izliyorsun?"
"Fillerin hafızasıyla ilgili bir belgesel." dediğinde yanına daha çok sokuldum. O da saçıma bir öpücük kondurduktan sonra televizyonunu izlemeye devam etti.
Belgeselleri severdim ancak evimize her an düşebilecek olan Shawn bombasından dolayı izlediğimden bir şey anlayabileceğimi sanmıyordum. Velma annemin yanında geçen gece olanlar hakkında ötebilirdi. Dahası Shawn reddedilince hırsını benden alıp aramızda olanlardan bahsedebilirdi.
Hayatım her an mahvolabilir, ateş düşeceği yeri bizzat yakabilirdi.
Bu da benim için ölüm niteliğinde olurdu. Sonuçta kardeşimde bende çok masum kızlar olmasakta ailemiz bizim masum kızlar olduğumuzu sanıyordular.
Kapı zilinin çalmasıyla bir anda irkildim ve koridora baktım. Annem:
"Birini mi bekliyordun?"
"Hayır. Babam olabilir mi?" diye sorduğumda annemden olumsuz bir yanıt aldım.
"Bu gece nöbette." dedi. Bu yüzden kapıya bakmak için ayağa kalktım. Kapıyı açtığımda karşımda öylece dikilen Shawn'ı elbette bekliyordum.
Geleceğini söylediyse gelirdi neticede.
"Selam Vel- güzel eşofman tekrar özüne dönmüşsün." ona orta parmağımı gösterdiğimde yarım ağız gülmesiyle saniyelik olarak duraksamama sebep oldu. Salondan gelen 'kimmiş?' sorusuna yönelik;
"Önemli biri değil. Velma'nın bir arkadaşı. Velma! Aşağı in." dedim ve kapının kenarına çekildim. Biraz sonra normalde evde giyindiğinden daha güzel bir şekilde giyinmiş Velma aşağı indi ve:
"Shawn evime de mi gelmeye karar verdin sonunda?" diye sorduğunda Shawn ellerinin içini ceketine silerek:
"Dışarı mı çıkıyorsun?" Velma evet dercesine onayladıktan sonra devam etti.
"O zaman biraz konuşalım. Sonra nereye gideceksen seni oraya ben bırakırım. Arabamla geldim." diyerek geçen ay okulda oldukça olay olan arabasını gösterdi.
Her daim kalıplı araba kullanan Shawn Mendes arkadaşlarının kullandığı spor araba fulyasına sonunda katılmış ve bir Aston Martin almıştı. Platin tonlarda hemde. Bu da demek oluyordu ki Shawn Mendes her zamanki gibi iddialıydı.
"Pekala. Ama kısa bir süreliğine konuşabilirsin. Arkadaşlarım beni bekliyor." daha sonra anneme haber vermeden dışarı yönelen Velma'yı kolundan tutup:
"Annemden izin al." desemde kolunu ani bir şekilde çekip:
"Ben seni nasıl idare ediyorsam sende beni öyle idare et." dedi ve kapıyı çekip çıktı. Salona geri döndüğümde bu sefer annemin bacağına başımı yasladım ve;
"Nasıl hissetmen gerektiğini bilmediğin anlarda ne yapıyorsun anne?"
"Hiçbir şey."
"Nasıl hiçbir şey?"
"Su akar yolunu bulur tatlım. O yüzden hiçbir şey için acele etme. Eğer burada bir erkekten bahsediyorsak bırak o sana kendisi gelsin." dediğinde buruk bir biçimde güldüm.
"Gidip biraz ders çalışsam iyi olacak sanırım."
"Kardeşin nerede?"
"Ah sana söylemeyi unutmuş ancak arkadaşı rahatsızlanınca acilen çıktı demin."
Odama gittiğimde ders çalışmak yerine yatağıma yatıp telefonuma girdim ve konuşabileceğim biri var mı diye bakındım. O esnada mesaj atan Shawn her zamanki gibi huzurumu kaçırmayı ihmal etmemişti.
Shawn: Tebrik eder bi insan ;) sonuçta artık daha sık görüşeceğiz.
Shawn: Ama yine de öpüşme konusunda favorim sensin bebeğim ;*