Kada sam stigla u sobu nazvala sam Sonju, morala sam s nekim da podelim sreću koju sam u tom trenutku osećala. Slušala me pažljivo, smejući se.- Dušo, nisam nijednoga trenutka posumnjala u tebe i tvoje novinarske sposobnosti. – rekla je Sonja ponosno. – A, sada Pepeljugo, idi spremaj se za bal, neću više da te zadržavam.
- Ali, Sonja... - pobunila sam se.
- Ne glupiraj se, takva prilika se ne propušta ni za šta na svetu. Zovi Aleksu! Požuri, nemaš celo veče, bal samo što nije počeo! – rekla je spuštajući mi slušalicu.
Da Aleksa, na njega sam potpuno zaboravila ako neko ima neku haljinu kod sebe u sobi to je bio on i niko drugi.
Dok sam trčala prema njegovoj sobi, koja se nalazila na prvom spratu hotela, poslala sam Igoru poruku:
„Obuci smoking, vodim te na
jedno gala mesto i MORAŠ da
se upingviniš.
Vidimo se u našoj sobi u 20h."
Pokucala sam nervozno na vrata Aleksine sobe.
- Saro, od kud ti? – upitao me je iznenađeno otvorivši ih
- Alekse, treba mi elegantna haljina za večeras. – rekla sam ušavši u sobu ne čekajući njegovu dozvolu.
- Kojim povodom? – upitao je radoznalo.
- Pajić me je pozvao na promociju njegovog spota. - odgovorila sam odvažno.
- Opa, Bato! – rekao je otvarajući Tein ormar i vadeći mi jednu po jednu haljinu.
Od deset haljina, izbor mi se sveo na dve: jednu nežno zelenu, grčkog stila sa ogromnim šlicom i drugu ružičastu koja je bila na jedno rame. Posle probe oboje smo se složili da treba da obučem zelenu, jer je isticala moje tamnozelene oči.
- Alekse, šta se dešava između Teodore i Pajića? - nisam mogla da se suzdržim a da ga ne upitam dok me je šminkao.
- Koliko ja znam, ništa. Imali su neke nesuglasice pre godinu dana tokom snimanja spota i to je to. Što pitaš?
- Onako. – odgovorila sam neodređeno.
Pogledala sam ga sumnjivo preko ogledala sigurno je znao nesto vise o Pajicevoj I Teinoj vezi, ali nije hteo da mi kaze.
Naime, prošle godine Teodora je bila na vrhuncu svoje popularnosti i svi su je zeleli u svojim reklamama i spotovima, pa i Pajić, za svoju pesmu „Magija ljubavi" sa kojom je nastupao na Evroviziji. Bilo kako bilo do te saradnje nije ni došlo pravi razlog nam Tea nikada nije rekla, samo znam da je sa snimanja došla besna kao ris lupajući vratima, a na naše pitanje šta se dogodilo, rekla je samo da žuri, da ima modnu reviju u Milanu, spakovala kofer i otišla bez objašnjenja. Kada se vratila, posle deset dana, bila je ona ista luckasta Teodora koju smo svi poznavali, a nama nije padalo na pamet da ponovo postavljamo pitanja u vezi nje i Pajića.
Podigao je moju dugu smeđu kosu i počeo da je četka, gledajući kako da napravi punđu.
- Saro... - spremao se nešto da mi kaže, ali je ućutao na lupanje vrata i ulazak Tee i Andrije u sobu.
- Moraš da budeš tamo! Sve viđenije face će biti tamo i... - govorio je Andrija.
- I šta? – upitala ga je besno Tea.
- Teodora, bilo bi sjajno da se pojaviš u tom spotu. Ne možeš doveka da živiš od stare slave! – režao je na nju Andrija.
- Ne može ni on, pa ipak živi. Kada je poslednji put uboó neki hit, Andrija? – siktala je od besa.
- Znaš šta? Nemoguća si. Kada se smiriš siđi dole u banket salu, ako hoćeš, ako nećeš ne moraš! - rekao je Andrija ljutito izašavši iz sobe snažno zalupivši vrata za sobom.
Aleks i ja smo je posmatrali u čudu, dok je sedala mirno na krevet kao da se ništa nije desilo i radoznalo upitala posmatrajući nas:
- Šta vas dvoje radite?
- Pripremamo Pepeljugu za bal. – odgovorio je Aleksa vedro.
Aleks je završavao frizuru stavljajući tonu laka, kako bi bio siguran da se punđa neće rasturiti.
Teodora me je zamišljeno posmatrala, a zatim upitala:
- Moj bata će da ide sa tobom?
- Da. – rekla sam odvažno posmatrajući se u ogledalu, bila sam prezadovoljna svojim izgledom.
-Samo što Pepeljuzi te podrpne čizmice nikako ne idu uz tu haljinu. – rekao je Aleksa razočarano gledajući u moje stare čizme za skijanje koje su mi bile na nogama.
- Ne brini, imam ideju, neće moja drugarica da ide kao klošarka na bal. – rekla je Tea sa osmehom, ustavši sa kreveta, otvarajući ormar i brzo izvlačeći par zelenih cipelica i istu takvu tašnicu. - Obuj ovo.
Brzo sam se preobula. Sreća da smo bile iste građe i da smo mogle da se menjamo garderobu i obuću bez problema, za razliku od Irene koja je to samo mogla da sanja, zbog svojih obilnih dimenzija. Naterala me da se okrenem .
- Savršeno. – rekla je zadovoljno. - Moj bata će pasti u nesvest kada te bude video.
- Da, znaš da hoće. – rekla sam s nevericom posmatrajući sebe u veliko ogledalo i krenuvši prema vratima, bilo je skoro osam i Igor me je sigurno već čekao u sobi.
- Gde ga vodiš? – upitala je radoznalo Tea.
- Na promociju Pajićevog novog spota.- odgovorila sam kratko.
- Oduševiće se kada čuje. – progunđala je sebi u bradu, dok me je ispraćala i zatvorila vrata ispred nosa ostavivši me zbunjenu u hodniku.
��w�Yp%
YOU ARE READING
Iz rikošeta u target: Igra bele dame
Mystery / Thriller"Kada bela dama zaplese po sahovskoj tabli prava igra pocinje. " M.M.Majers „Igra bele dame" govori o prijateljstvu, ljubavi, porodičnim tajnama, spletkama i brojnim drugim nedaćama koji život nosi." Kada Sara Bašić, student žurnalistike, ostane...