- Zašto vas dvoje zovete goste kad ih ne primate? Iskilavih se vukući ove Teine kofere. – govorio je Aleksa sav zadihan prislonjen na otvorena vrata hotelske sobe posmatrajući nas.
- Alekse, što kukaš kao neka mala devojčica, ovo ništa nije teško? – rekao je Igor uzevši jedan kofer od njega i odnevši ga u spavaću sobu pored kreveta.
- Veruj mi, lakše bih preneo tri kubika drva, nego dva Teodorina kofera, ruke mi se otegoše do zemlje, a vas dvoje baš briga i to mi je hvala što vam pomažem. Tako mi i treba, kada hoću da budem dobar prijatelj. – glumio je tobože uvređenost.
- Alekse, samo ti možeš da mi središ princezu za ovaj bal i niko više.
- Laskaš, laskaš, bezobrazniče. – rekao je Aleksa otvarajući kofer. - Sarice, biraj.
Lagano sam vadila jedan po jedan komad odeće. Ubrzo, pogled mi je pao na jednu ljubičastu „Armanijevu" haljinu, koja je više skrivala nego otkrivala i bila je kao stvorena za svečane prijeme kao što je bio ovaj.
- Dobar izbor.- rekao je Aleksa kada sam izašla u njoj ispred njega i Igora. - Ide uz tebe, elegantna je i sa stilom, kada te vide one policajke imaju da pocrkaju od zavisti.
- To znam i da mi ne kažeš. Nego, Alekse, da li je Tea srela nekog Vukašinovog prijatelja, ovde na Kopaoniku? – upitala sam ga sedajući na stolicu da mi namesti frizuru.
- Zar taj mrgud ima prijatelje? – upitao me je Aleks glasom punim sarkazma. - Nije Saro, ali spominjala je neku devojku koja joj je pre par dana prišla na snimanju reklame.
- Ajde Irena, od nje me ništa ne može iznenadi u poslednje vreme, ali od kada moja sestra merka devojke? - upitao je Igor pomalo nesretno vezujući kravatu.
- Nije muvala Teodoru, već joj je prišla s nekom trulom pričom, kako njih dve liče kao da su sestre... ma neka lujka sto posto. – govorio je Aleksa ne dajući tom događaju nikakav značaj.
- Jesi li ti video tu devojku? – upitala sam ga.
- Ne bio sâm na skijanju, ali prilično je iznervirala Teu, kaže da je bila veoma dosadno-uporna. – oboje smo ga ljuto pogledali jer nam je nešto tako važno prećutao. - Smirite se, uveren sam da to nema nikakve veze sa Teinom otmicom. Takve stvari joj se stalno dešavaju.
- Da joj neko priđe i kaže da liče kao da su sestre? – upitao ga Igor iznenađeno.
- Ne Igore, da nju saliću svakojaki pacijenti. To je cena slave. – objasnio je.
- Alekse, da li je neko video tu devojku? – upitao je Igor zabrinuto.
- Možda ona debela iskompleksirana veštica, Ana Sretenović, jeste, bila je sa Teom sve vreme na snimanju te reklame. Kako me ta debela kravetina nervira, nemate pojma! Juče, dok sam sedeo za šankom prišla i rekla da je jako neprofesionalno od Teodore što je onako otišla bez reči sa snimanja i da verovatno je niko nikada neće angažovati, posle ovoga. Kao i da je Kojić morao da angažuje novu manekenku i da čekaju sada na nju kako bi nastavili sa snimanjem.
- Čekaj malo! – rekla sam iznenađeno. - Reklamu režira čuveni Dušan Kojić koji je terao da se skida gola u Pajićevom spotu?
- Jašta. – odgovorio je Aleksa.
- Kako? – promucala sam zbunjeno.
- Angažovala ga agencija. Znaš kako to funkcioniše, njih ne zanima ko sa kim ne govori, da se njih dvoje pitali ne bi radili zajedno tu reklamu, ovako su bili primorani da sarađuju zbog ugovora. - objasnio je Aleksa.
- Kakav je odnos bio sada odnos između moje sestre i Kojića tokom snimanja reklame?
- Strogo poslovan. Teodora mu se sve vreme obraćala sa „Vi", mislim da to radi više iz kurtoazije, nego zbog profesionalizma. – odgovorio je Aleksa.
- Jesu li se posvađali, sada, tokom snimanja? – upitao je Igor šetajući se nervozno po sobi.
- Ne, on je bio veoma fin, a ona se ponašala kao pravi profesionalac. Tako da nije došlo ni do kakve rasprave ili još gore do svađe, teklo je sve kako treba i po rasporedu.
- Jesu li ono beše Kojića hapsili zbog posedovanja koke pre jedno pola godine? – prisećao se Igor.
- Jesu, šuška se da je i sada povremeno koristi. – primetila sam smešak na Igorovom licu, kada je Aleks to rekao. - Čuo sam da posle onog skandala sa Teom od prošle godine posao ne ide baš najbolje.
- Misliš da nju krivi za to? – upitala sam ga.
- Ne, sve manekenke znaju kakav je kreten i neće da sarađuju s njim, baš iz tog razloga. Niko sa budalom neće da ima posla. – rekao je Aleks, a zatim dodao ponosno. - Gotovo! Šta kažeš, inspektore?
- Savršeno, kao i uvek. - rekao je Igor sa zadovoljnim osmehom na usnama kada sam ustala sa stolice i stala ispred njega.
YOU ARE READING
Iz rikošeta u target: Igra bele dame
Mystery / Thriller"Kada bela dama zaplese po sahovskoj tabli prava igra pocinje. " M.M.Majers „Igra bele dame" govori o prijateljstvu, ljubavi, porodičnim tajnama, spletkama i brojnim drugim nedaćama koji život nosi." Kada Sara Bašić, student žurnalistike, ostane...