Iz rikošeta u target: Igra bele dame

155 25 2
                                    

Kada sam stigla u stan, bilo je već prošlo deset, Sofijina priča mi je čitavim putem pravila pometnju u glavi i morala sam nekako da je izbacim iz sebe, tako da čim sâm stigla izvalila se u svoju krevet, otvorila laptop i doradila članak koji sam ...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Kada sam stigla u stan, bilo je već prošlo deset, Sofijina priča mi je čitavim putem pravila pometnju u glavi i morala sam nekako da je izbacim iz sebe, tako da čim sâm stigla izvalila se u svoju krevet, otvorila laptop i doradila članak koji sam juče kucala dodavši u njemu porodičnu tajnu vešto skrivenu od očiju javnosti više od dvadeset godina. Pročitavši ga zadovoljno sâm ga spakovala i poslala na mejl lista „Pasaž" pod nazivom:

IZ RIKOŠETA U TARGET: Igra bele dame

Posle čega sklupčala se u krevet i pokušala da spavam, mada pored brojnih stvari koje su mi se motale po glavi, to je bilo jako teško, tako da sam ujutru ustala sa užasnim bolom u glavi i pitanjem:

Ko je ta žena s kojom se sinoć sastao Vlad bez imalo stida?

Ušla sam u kupatilo da se istuširam, to mi je uvek vraćalo u život posle neprospavane noći, ali i pre no što sam ušla izletela sam obavijena peškirom, klizajući se na vlažne pločice, da bi se javila na telefon koji je uporno zvonio u mojoj sobi.

- Halo! – rekla sam sva zadihana.

- Izvanredno, Saro! Sviđa mi se! Ovo odmah ide u štampu!

Spustila sam se na krevet i sa nevericom slušajući stričev ushićeni glas preko telefona.

- Stvarno? – upitala sam sa nevericom.

- Da, izvanredno.

Nikada ga nisam čula ovoliko oduševljenog.

- Očekujem te sutra u deset u redakciju. Čeka te novi ugovor i kancelarija, kakvu moj najbolji novinar zaslužuje! Hoću da „Iz rikošeta u target" postane stalna rubrika! Shvataš ovo je prava stvar! Vidimo se sutra!

Sedela sam nekoliko trenutaka sa nevericom držeći još telefon u ruci kada je prekinuo vezu.

Uspela sam! Uspela sam, da dokažem da sam bolja od Aleksandre i svih!

Izletela sam iz sobe u želji da podelim s nekim svoju neizmernu sreću koju sam tog trenutka osećala, ali sam se posle par trenutak sručila sam na dvosed u dnevnoj sobijoš uvek držeći

telefon u ruci, i po prvi put, od mamine smrti sam se osetila potpuno sâma.

Nisam mogla da se ne nasmejem ironiji koji život nosi: taman kada sam mislila da najzad vidim svetlo na kraju tunela, pojavi se voz da me pregazi i podseti da ima još.

Brzo sam se obukla, uzela svoje rolere, sela u javni prevoz i otišla na groblje. Ako je neko želeo da me sasluša, to su bili moji roditelji, ne znam koliko sam sedela na jednoj klupi, preko puta majčinog groba i plakala. Znala sam da bi ona bila ponosna na mene, ali nije mogla da me zagrli i poljubi i kaže da jeste.

Nedostajala mi je, u ovom trenutku, više no ikada...

Iz rikošeta u target: Igra bele dameWhere stories live. Discover now