Dok smo koračali duž staze Igor me je držao uz sebe.
- Saro, hoćeš da ideš večeras na koktel sa mnom? - upitao je jednoga trenutka privukavši me k sebi i poljubivši me.
- Da razmislim...
- Hajde, nećeš valjda da me pustiti da se sâm šepurim kao pingvin tamo.- prošaputao je molećivo privijajući me zaštitnički uz sebe.
- Neću da te pustim da se šepuriš sam kao pingvin. – rekla sam sa osmehom prolazeći mu prstima kroz kosu.
- Ne znam šta bih bez tebe! – govorio je oduševljeno Igor.
- Gospođice Bašić, kakvo prijatno iznenađenje?
Začula sam poznati prijateljski glas iza sebe, okrenula sam se i ugledala Pajića koji nam je išao u susret.
- Vidim uživate u ovom divnom danu.
- Malo. – rekla sam privijajući se uz Igora. - Do kada ostaješ na Kopaoniku?
- Još malo večeras se vraćam za Beograd, a sutra zorski putujem za London na snimanje spota. Inače baš sam hteo da vas nazovem, pročitao sam jutros uz kafu vaš intervju sa mnom. Moram da Vam priznam da ste me prijatno iznenadili očekivao sam da ćete ubaciti onaj skandal sa onom propalom manekenkom Teodorom Martinović koji se desio na promociji, kako bi ste ga malo začinili. – rekao je Pajić.
- Ja sam profesionalac u svom poslu, zar to niste do sada shvatili? – rekla sam stežući Igoru nervozno ruku. - Kada smo kod tog nemilog događaja, šta se to dogodilo, Milane?
Trudila sam se da zvučim kao najiskreniji zabrinut prijatelj, što sam i bila, ali zbog Teodore, a ne zbog njegajednog odvratnog ljigavca.
- Eh, - rekao je Pajić sa teškim uzdahom. - sve je počelo pre godinu dana godina, kada smo nas dvoje bili u tajnoj vezi, krili smo se kao zmija noge, zbog njenog oca strogog generala koji ne može da zamisli da mu ćera bude u vezi sa nekim šalabajzerom još pevačem, strašno. Nego da vas ne davim sa tim detaljima već da pređem na stvar. Kada pobedio na Beoviziji trebao je da se snima spot, insistirao sam da Teodora Martinović bude u tom spotu i nijedna druga, jer je ipak ona moja devojka. Međutim ona se posvađala sa režiserom Dušanom Kojićem, zbog jedne ne tako eksplicitne scene u spotu, u kojoj je trebala da se skine u donji veš i legne kraj mene, što je ona kategorično odbila i bez objašnjenja napustila snimanje i otputovala u Milano. Nisam je video do pre par dana, kada je sedela sa onim njenim drugarom Aleksom u restoranu. Pozvao sam je na piće kod mene u sobu, u ime starih dana, bio sam spreman da zakopam ratnu sekiru, obnovim saradnju, ali džaba prvo me je izvređala u apartmanu posle i na promociji, posle onoga tražio sam je, da mi se javno izvini, rekli su mi da je otišla. Tipična Teodora. Čim napravi skandal umesto da izađe u javnost i pokuša da izgladi celu stvar, ona pobegne. – završio je svoje izlaganje Pajić.
- Bili ste veoma ljuti na nju ono veče. – rekao je Igor. - Rekli ste da ćete joj se osvetiti.
- Čovek u afektu svašta kaže. – odgovorio je Pajić. - Tea je meni jako draga devojka, iz tog razloga sam i insistirao da obnovimo saradnju.
- Ili iz lične osvete, da bi joj vratili sve milo za drago zbog one uvrede koje vam je izrekla? – upitao je Igor.
- Koje uvrede? – rekao je Pajić iznenađeno.
- Da ste šarlatan koji živi od stare slave.- objasnio je Igor.
- Bilo pa prošlo. Sve je to deo šou biznis, Martinoviću. Show must go on.
- Da, i to što kažete. - promrmljao je sebi u bradu Igor.
- Nego, drago mi je što sam te video Saro, rado bih ostao da ćaskam sa vama, ali moram da idem. Vraneševa me čeka u hotelu, rekao sam joj neću dugo da se zadržavam. Vidimo se! – rekao je prijateljski zagrlivši me i produživši duž staze pevušeći neku meni nepoznatu melodiju, dok smo Igor i ja nastavili našu šetnju po Kopaoniku.
ČTEŠ
Iz rikošeta u target: Igra bele dame
Mystery / Thriller"Kada bela dama zaplese po sahovskoj tabli prava igra pocinje. " M.M.Majers „Igra bele dame" govori o prijateljstvu, ljubavi, porodičnim tajnama, spletkama i brojnim drugim nedaćama koji život nosi." Kada Sara Bašić, student žurnalistike, ostane...