- Šta je sa Miom, prođe pored mene nit' kog vidi, nit' koga čuje, nit' se kome javlja? – upitao me je Igor iznenađeno ušavši posle par minuta u sobu posle njenog odlaska.- Sigurno je nervozna zbog svog velikog nastupa večeras, nije lako sarađivati sa Sonjom, traži savršenstvo, a Mia nije sigurna u da može da odgovori na sve njene zahteve. – objašnjavala sam.
- Što ne bi bila sigurna, videla si njene slike, sjajne su, ta devojka je čarobnjak sa foto-aparatom. Nema uopšte razloga za brigu. - rekao je.
- Ne poznaješ ti Sonju na snimanju, traži dlaku u jajetu. Ako se nešto njoj ne svidi sve se radi iz početka. – objašnjavala sam uzimajući kovertu koju mi je Viktor dao sa stola i pružila mu rekavši. - Vik ti je ovo ostavio...
Htela sam još nešto da mu kažem, ali me je prekinulo uporna zvonjava mog mobilnog telefona na stolu pored laptopa.
- Hoćete li vas dvoje još da se izležavate ili ćete da doručkujete? Crko' od gladi! Dovlačite se 'vamo, čekam vas u restoranu već dva sata! – začula sam histerični Irenin glas i pre nego što sam rekla: „Halo!".
- Dobro, evo smo stižemo za 5 minuta. - rekla sam spustivši slušalicu i oblačeći jaknu krenula sa Igorom prema vratima.
- Ko je to bio? – upitao je Igor.
- Irena, „kad je gladna nije sva svoja". – rekla sam sa osmehom.
- A, kad je ona sva svoja. Nego, nešto si htela još da mi kažeš? – upitao me je Igor, dok smo koračali prema liftu.
- Zaboravila sam setiću se. – rekla sam.
Lift nam je zadržala Andrea, videvši da idemo u njenom pravcu obučena sva u belom preko šubare i kratke zimske jakne do dugih zimskih čizamama u kojima je izgledala poput bele dame.
- Vas dvoje ste još ovde? – upitala je iznenađeno. - Mislila sam da ste se već vratili za Beograd.
- Ostali smo još malo da uživamo u ovoj divnoj snežnoj belini.- odgovorio je Igor krajnje diplomatski. - Ti?
- Ostalo mi je par dana odmora, pa da ih iskoristim za zimski odmor. – rekla je Andrea, dok su se vrata od lifta otvorila, a zatim dobacila potrčavši prema izlazu. – Žurim, vidimo se, Igi!
- Šta je ovo danas svi negde žure? - rekla sam pomalo iznenađeno njenom reakcijom
- Petak je čudo. – dobacio je Igor dok smo koračali prema restoranu.
CZYTASZ
Iz rikošeta u target: Igra bele dame
Tajemnica / Thriller"Kada bela dama zaplese po sahovskoj tabli prava igra pocinje. " M.M.Majers „Igra bele dame" govori o prijateljstvu, ljubavi, porodičnim tajnama, spletkama i brojnim drugim nedaćama koji život nosi." Kada Sara Bašić, student žurnalistike, ostane...