Jedno uobicajno/neobicno jutro

141 23 0
                                    

Ujutru sam se lagano izvukla iz Igorovog zagrljaja kako ga ne bi probudila i na prstima izašla iz sobe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ujutru sam se lagano izvukla iz Igorovog zagrljaja kako ga ne bi probudila i na prstima izašla iz sobe.

Klasična jutarnja scena me je čekala u dnevnoj sobi, kao i posle svakog našeg izlaska: Aleks je spavao na dvosedu u dnevnoj sobi, Irenu sam mogla čuti kako hrče u svojoj, a Mia je zamenila Teu u kuhinji i kuvala jutarnju kafu, izgleda da nju jedini sinoćni mamurluk nije stigao.

- Tu ste? Nisam vas čula kada ste stigli. - rekla sam pospano, sedajući za sto i posmatrajući je kako ređa dve šoljice sa kafom na poslužavnik.

- Nisi ni mogla, stigli smo oko četiri, vas dvoje ste tada već uveliko spavala. – rekla je MIa pružajući mi poslužavnik. - Vodili su me Irena i Aleks na splav. Bilo je ludo i nezaboravno, dok se Irena nije napila i počela da merka i muva devojke.

- Opet? – upitala sam iznenađeno.

- Opet! – rekla je iznenađeno. - Aleksa kaže da to često radi, kada se smori, a Teodora nije u blizini... Nego, pusti ti nju. Idi kod dečka u sobu i nosi tu kafu, vama dvoma je potrebnija, nego nama sada i ovako bi se ohladila dok se njih dvoje probude. Samo da ti kažem da sam jedva zaustavila Aleksu sinoć, da vam ne uleti onako pijan u sobu, kad je čuo da je Igor tu.

- Idem pre no što se probudi.

Govorila sam, zamišljajući tu scenu u glavi i krenuvši prema spavaćoj sobi sa osmehom na usnama.

- Plašiš se da se Aleks ne probudi i uleti umesto tebe Igoru u krevet?

Dirala me je sa osmehom Mia.

- Tako nešto. – rekla sam sa osmehom.

Ušla sam u sobu spustivši kafu na noćni stočić, ponovo se uvukla u krevet legavši preko Igora i lagano počela ljubim.

- Saro, spava mi se... - prošaputao je pospano, zagrlivši me zaštitnički uz sebe.

- Igi, neću da kafu pijem sama.

Osmehnu se na tu moju opasku i prebacio me na jastuk.

- Tako znači, bezobraznice jedna. – začikavao me golicajući me i posmatrajući me.

Legla sam preko njega, pogled mi je ponovo pao na zavoj i posmatrala ga.

- Dobro si? – upitao me pomerajući mi kosu iza uha.

- Jesam... – odgovorila sam brzo poljubivši ga. - Samo sam se setila da je taj metak bio namenjen meni, a ne tebi.

- Da to više nikada nisi spomenula, jer da ga ja nisam primio, ti bi sada ležala na nekoj od parcela na groblju, a ja to sebi nikada ne bih oprostio!

Spustila sam pogled, ćutao je par sekundi, a zatim rekao:

- Saro, hvala ti što si pošla sa mnom i krenula za mnom u onu ukletu kolibu kao i što si spasila Teodorin i moj život.

- Da treba ponovo bih isto učinila. – rekla sam, dok mi je dodavao kafu.

- I ja isto.

- Igi, kako je Tea?

- Bolje. Otpustiće je sutra... - odgovorio je kratko.

Popili smo kafu. Istuširali se zajedno, posle toga pridružili Mii i Aleksi u dnevnoj sobi.

Njih dvoje su pričali o sinoćnom izlasku i glasno se smejali.

- Jesi li videla facu onoj plavuši, kada je videla da joj je Irena poslala piće? – upitao je Aleksa sa osmehom Miu.

- Irena je opet spopadala devojke? - upitao je Igor iznenađeno.

- Martinoviću, ovde neko pokušava da spava! – dreknula je Irena iz svoje sobe na kojoj su vrata bila otvorena.

- Ozbiljno? – upitao je Igor, oboje su samo klimnuli glavom. - Na čemu je ona ovih dana?

- Ovih dana, ne znam, ali sinoć je bila na duploj votki.– rekao je Aleksa. - Odlepila je, samo mi nije jasno, da li je razlog to što je Viktor otputovao za Hong Kong ili što je otkačila ona plavušica.

- Alekse, ako ti je život još mio, počećeš da bežiš! - dreknula je Irana na njega stajući pospano prislonjena na dovratku od svoje sobe i pažljivo slušala celu našu diskusiju.

- Irenice, nemoj da si takva.- dirao ju je Aleks. - Vidi šta je Mia našla ispred vrata stana, jutros.

Bacio joj je jedan omanji paket, uhvatila ga i istog trena otvorila

- „Japanski za početnike"? Jako duhovito, ko je šaljivdžija? – upitalaje ljutito Irena.

- Šveco, zar ti mi izgledamo kao neke šaljivdžije, sve ti tu piše. - dobacila je Mia.

- „Viktor Lević" ? – rekla je iznenađeno.

- Nisi valjda očekivala da je od one plavušice, od sinoć. Dušo, ako odmah počneš da šterebaš, stići ćeš da ga naučiš do finala.- govorio je Aleks kroz smeh. - Moći ćeš da vičeš sa tribina na japanskom: „To je moj dečko!" i još po nešto, ali sumnjam da ćeš naći to na japanskom rečniku za početnike kako se kaže, znam da zvučiš na engleskom, kao pravi kočijaš.

- Mnogo se ti praviš pametan u poslednje vreme, znaš!

Rekla je Irena ušavši u sobu, snažno zalupivši vrata za sobom.

Iz rikošeta u target: Igra bele dameWhere stories live. Discover now